MNKH: bővülő kapcsolatok a Kárpát-medencei régióban
Jelentős sikereket értek el tavaly decemberi megnyitásuk óta a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) aradi és nagyváradi regionális irodái, működésük eddigi közel fél éve során már számos partnerkapcsolat kialakításában nyújtottak segítséget – tudatta az MNKH az MTI-vel szerdán.
A kereskedőház és partnerei, a térség önkormányzatai és vállalkozói további jelentős potenciált látnak az építőipari, az ipari együttműködések és a beruházások területén.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház a két ország vállalkozásai közötti partnerkapcsolatok kialakításában, a leendő partnercégek háttérinformációinak, a két ország jogi és gazdasági környezetének ismertetésével, illetve konkrét üzleti lehetőségek felkutatásával segíti a kárpát-medencei gazdasági régió fejlődését, ezen keresztül a magyar külkereskedelem további erősödését.
Az MNKH 2015-ben több mint ezer új együttműködési megállapodást kötött magyar cégekkel, közreműködésével több mint 2 milliárd forint értékű üzlet valósult meg a magyar kkv-szektorban. A kereskedőház 2016 első negyedévében több mint félmilliárd forint értékű üzlet megvalósulásában működött közre. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Kivárás van – bizalom kevésbé
Makrogazdasági kitekintés az Egyensúly Intézet I. negyedéves elemzésében Lassuló GDP-növekedés,…
Tovább olvasom >A mezőgazdasági beruházások 42 százalékát épületekre és építményekre fordították 2024-ben
A KSH előzetes adatai szerint 669,4 milliárd forint volt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >K&H: a visszapénzes program már a fogakra is figyel
A magyarok fele már igénybe vett magánegészségügyi szolgáltatást az elmúlt…
Tovább olvasom >Kié a bizalom? – így változik a hazai influencerpiac
A magyar internetezők kétharmada rendszeresen fogyaszt influencertartalmakat, de egyre tudatosabban…
Tovább olvasom >