MIZSE szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
Megújult külsővel került az üzletek polcaira a Mizse természetes ásványvíz. A szénsavmentes változatok hasáb alakú palackjai mellett további újdonságként a címkéken jelentős változások lesznek: Polli – a Mizse-reklámfilm főszereplője, természetesen polipjelmezben – átmenetileg átveszi a már megszokott Mizse polipok helyét. A Mizse a környezettudatosság és a fenntartható fejlődés jegyében saját palackjain hívja fel a figyelmet a környezetvédelem fontosságára. „A szelektíven visszagyűjtött PET-alapanyag nem szemét” mottó jegyében első körben az öt legfontosabb alapüzenet kerül fel a Mizse-palackokra.
Bevezetés hónapja: 2019. március
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV-reklám, FB-kampány, címkekommunikáció
Kapcsolatfelvétel: Magyarvíz Kft.
Kapcsolattartó: Végh Andrea vevőszolgálat-vezető; T.: 06-76-556-024;
e-mail: vevoszolgalat@magyarvizkft.hu;
web: primaveraviz.hu
Kapcsolódó cikkeink
Mizse, természetes ásványvíz alapú szénsavas üdítő
Természetes ásványvíz alapú, cukor-, tartósító-, adalék-, színezésmentes termék. A palackhoz rögzítettük…
Tovább olvasom >Mizse, természetes ásványvíz alapú szénsavas üdítő
Természetes ásványvíz alapú, cukor-, tartósító-, adalék-, színezésmentes termék. A palackhoz rögzítettük…
Tovább olvasom >Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz élére
Dunai András több mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG területén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >