MIZSE szénsavmentes természetes ásványvíz 1,5 l
Megújult külsővel került az üzletek polcaira a Mizse természetes ásványvíz. A szénsavmentes változatok hasáb alakú palackjai mellett további újdonságként a címkéken jelentős változások lesznek: Polli – a Mizse-reklámfilm főszereplője, természetesen polipjelmezben – átmenetileg átveszi a már megszokott Mizse polipok helyét. A Mizse a környezettudatosság és a fenntartható fejlődés jegyében saját palackjain hívja fel a figyelmet a környezetvédelem fontosságára. „A szelektíven visszagyűjtött PET-alapanyag nem szemét” mottó jegyében első körben az öt legfontosabb alapüzenet kerül fel a Mizse-palackokra.
Bevezetés hónapja: 2019. március
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV-reklám, FB-kampány, címkekommunikáció
Kapcsolatfelvétel: Magyarvíz Kft.
Kapcsolattartó: Végh Andrea vevőszolgálat-vezető; T.: 06-76-556-024;
e-mail: vevoszolgalat@magyarvizkft.hu;
web: primaveraviz.hu
Kapcsolódó cikkeink
Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >Csúcsra járatott ízélmény, avagy ezért az ásványvíz az étkezés és a kávézás legjobb kísérője
Az étkezés és a kávézás élményének tökéletes megéléséhez számos tényezőt…
Tovább olvasom >Természetes kalciumpótlás karnyújtásnyira – új névvel és külsővel debütál a Theodora Calcia
Megújult a Theodora Kékkúti természetes ásványvíz, amely a termék előnyeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >