Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 03. 09:19

2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése érdekében a fagyasztott árukra meghirdetett „hármat £4-ért” mix-and-match ajánlata.

Az új ajánlat keretében a vásárlók 4 fontért bármely három számukra megfelelő terméket válogathatják össze. A Nisa ezzel a személyre szabható és a költséghatékony étkezési megoldások iránti növekvő keresletet igyekszik kielégíteni.

Az új ajánlatot a kényelmi kereskedő kutatásokra alapozta, amelyek szerint a kiskereskedelmi szektorban felívelőben vannak a mix-and-match promóciók, hiszen a fogyasztók is egyre inkább hajlanak azokra és a fagyasztott árukra vonatkozó akcióban részt vevő partnerek száma is 17%-kal nőtt.

A kiskereskedelmi elemzések kiemelik, hogy a mix-and-match ajánlatok nagyobb kosárméretekre és több kategóriát is érintő vásárlásokra ösztönzik a vásárlókat, ami fokozza a elkötelezettségüket.

A többféle, időszakonként megújuló promóció támogatja az új termékek kipróbálását, és segít a kereskedőnek mérsékelni a fagyasztott termékek felhalmozásának kockázatát. A Nisa szerint az üzletek a hagyományos, fix gyakoriságú kedvezményekhez képest nagyobb árréselőnnyel is számolhatnak.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink