Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése érdekében a fagyasztott árukra meghirdetett „hármat £4-ért” mix-and-match ajánlata.
Az új ajánlat keretében a vásárlók 4 fontért bármely három számukra megfelelő terméket válogathatják össze. A Nisa ezzel a személyre szabható és a költséghatékony étkezési megoldások iránti növekvő keresletet igyekszik kielégíteni.
Az új ajánlatot a kényelmi kereskedő kutatásokra alapozta, amelyek szerint a kiskereskedelmi szektorban felívelőben vannak a mix-and-match promóciók, hiszen a fogyasztók is egyre inkább hajlanak azokra és a fagyasztott árukra vonatkozó akcióban részt vevő partnerek száma is 17%-kal nőtt.
A kiskereskedelmi elemzések kiemelik, hogy a mix-and-match ajánlatok nagyobb kosárméretekre és több kategóriát is érintő vásárlásokra ösztönzik a vásárlókat, ami fokozza a elkötelezettségüket.
A többféle, időszakonként megújuló promóció támogatja az új termékek kipróbálását, és segít a kereskedőnek mérsékelni a fagyasztott termékek felhalmozásának kockázatát. A Nisa szerint az üzletek a hagyományos, fix gyakoriságú kedvezményekhez képest nagyobb árréselőnnyel is számolhatnak.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >55 millió fontból bővíti londoni üzlethálózatát az Aldi 2025-ben
Egy a fővárosi terjeszkedésre elkülönített 55 millió fontos beruházás keretében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >Minden idők legsikeresebb turisztikai éve volt 2024 Romániában
Minden idők legsikeresebb turisztikai éve volt 2024 Romániában – közölte…
Tovább olvasom >Ügyészség: valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a fogyasztókat
Valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a…
Tovább olvasom >