Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése érdekében a fagyasztott árukra meghirdetett „hármat £4-ért” mix-and-match ajánlata.
Az új ajánlat keretében a vásárlók 4 fontért bármely három számukra megfelelő terméket válogathatják össze. A Nisa ezzel a személyre szabható és a költséghatékony étkezési megoldások iránti növekvő keresletet igyekszik kielégíteni.
Az új ajánlatot a kényelmi kereskedő kutatásokra alapozta, amelyek szerint a kiskereskedelmi szektorban felívelőben vannak a mix-and-match promóciók, hiszen a fogyasztók is egyre inkább hajlanak azokra és a fagyasztott árukra vonatkozó akcióban részt vevő partnerek száma is 17%-kal nőtt.
A kiskereskedelmi elemzések kiemelik, hogy a mix-and-match ajánlatok nagyobb kosárméretekre és több kategóriát is érintő vásárlásokra ösztönzik a vásárlókat, ami fokozza a elkötelezettségüket.
A többféle, időszakonként megújuló promóció támogatja az új termékek kipróbálását, és segít a kereskedőnek mérsékelni a fagyasztott termékek felhalmozásának kockázatát. A Nisa szerint az üzletek a hagyományos, fix gyakoriságú kedvezményekhez képest nagyobb árréselőnnyel is számolhatnak.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterve garantálja az EU élelmiszerbiztonságát
Az Európai Bizottság által februárban elfogadott mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterv…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >