Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése érdekében a fagyasztott árukra meghirdetett „hármat £4-ért” mix-and-match ajánlata.
Az új ajánlat keretében a vásárlók 4 fontért bármely három számukra megfelelő terméket válogathatják össze. A Nisa ezzel a személyre szabható és a költséghatékony étkezési megoldások iránti növekvő keresletet igyekszik kielégíteni.
Az új ajánlatot a kényelmi kereskedő kutatásokra alapozta, amelyek szerint a kiskereskedelmi szektorban felívelőben vannak a mix-and-match promóciók, hiszen a fogyasztók is egyre inkább hajlanak azokra és a fagyasztott árukra vonatkozó akcióban részt vevő partnerek száma is 17%-kal nőtt.
A kiskereskedelmi elemzések kiemelik, hogy a mix-and-match ajánlatok nagyobb kosárméretekre és több kategóriát is érintő vásárlásokra ösztönzik a vásárlókat, ami fokozza a elkötelezettségüket.
A többféle, időszakonként megújuló promóció támogatja az új termékek kipróbálását, és segít a kereskedőnek mérsékelni a fagyasztott termékek felhalmozásának kockázatát. A Nisa szerint az üzletek a hagyományos, fix gyakoriságú kedvezményekhez képest nagyobb árréselőnnyel is számolhatnak.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >