Mit vásárolunk a kínai webshopokból?
Kínai csúcsmobil, robotporszívó, soundbar és fülhallgató – ezek az idei karácsony slágertermékei a kínai webshopokból vásárló magyarok körében – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A RendeljKínait.hu adatai szerint a kínai webshopokból rendelő magyarok többsége nem hagyta az utolsó pillanatra a vásárlást és még időben megrendelte a karácsonyi ajándékokat. A statisztika szerint a vásárlók a különböző kedvezményeket biztosító napokon voltak a legaktívabbak – a forgalom nagy részét a Szinglik Napján, valamint a Black Friday és a Cyber Monday közötti időszakban bonyolították le.
Magyarország vezető távol-keleti termékeket bemutató, tesztelő és értékesítő online platformcsaládja, a RendeljKínait.hu értékesítési adatai szerint idén is az okoskütyük és a robotporszívók a legnépszerűbb termékek a kínai webáruházakból vásárló magyarok körében a karácsonyt megelőző időszakban.
A legkeresettebb márkák között magasan vezet a Xiaomi és a BlitzWolf, de az Alfawise termékeit is nagy számban rendelték a magyarok.
Az adatok szerint idén a karácsonyt megelőző időszakban átlagosan közel 40 ezer Ft-ért vásároltak kínai webshopokból a magyarok, de volt olyan kiugró összegű rendelés is, ami megközelítette a 300 ezer Ft-os értékhatárt. A platformcsalád év eleji felmérése szerint a kínai webshopok egyre népszerűbbek a magyar vásárlók körében, akik elsősorban minőségi termékeket keresnek, és a jó ár-érték arány, valamint a különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket.
Az értékesítési adatokból jól látszik továbbá, hogy a vásárlók tudatosan, még időben megrendelték a karácsonyi ajándékokat és a különböző kedvezményeket biztosító napokra időzítették a vásárlást.
A legnagyobb forgalmat a Szinglik Napján, valamint a Black Friday és a Cyber Monday közötti időszakban bonyolították le a vásárlók.
Ez a vásárlási attitűd egybecseng a tavaszi felmérés eredményeivel, miszerint a legtöbben általában nem hirtelen felindulásból választanak kínai terméket – az akkori válaszadók fele szükséglet alapján, alapos utánajárást követően rendel csak online.
A karácsonyt megelőző időszakban nem csak a rendelésszámot illetően figyelhető meg ugrásszerű növekedés, de számottevően nő a RendeljKínait.hu-n található terméktesztek olvasottsága is ebben az időszakban. Ennek oka, hogy a legtöbb vásárló rendelés előtt keres valamilyen tesztet az adott termékről, amely segítheti a vásárlói döntésben. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
Stabilan kétszázezer feletti rendelést teljesít havonta a Kifli.hu
A Kifli.hu-futárok az idei karácsonyi szezon csúcsidejében napi több mint…
Tovább olvasom >Nagyot nőtt a kifli.hu
A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt,…
Tovább olvasom >Az e-kereskedelmet is átalakította a visszafogott lakossági fogyasztás
Az infláció, a megélhetési költségek emelkedése miatti anyagi bizonytalanság, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zabtejjel készült krémlikőrt dob piacra a Baileys az USA-ban
A Baileys legújabb innovációja egy növényi alapú likőr zabtejjel. Az…
Tovább olvasom >Példamutató nők az Univer Capsicum Clubjában
Az Univer Product Zrt. március 4-én, nőnap alkalmából különleges eseményt…
Tovább olvasom >Zöld utat adott az EU az alkoholmentes bio bor készítésnek
Az Európai Unió Bizottsága az ökorendelet megfelelő módosításával lehetővé tette,…
Tovább olvasom >