Mit tanuljunk a Starbuckstól?
A kávé harmadik hulláma már rég elérte Budapestet; ami a nagyvilágban divatos, az nagy valószínűséggel fellelhető nálunk is. Ám hogy mire lehet „tömegigény”, arra leginkább a Starbucks választékából tudunk következtetni. A hálózatban nyár elejétől újra elérhető a coldbrew, azaz hideg vizes áztatással készülő – a világban meredeken felfelé ívelő karrierű – jegeskávé, sőt, már annak egy vaníliás-tejszínes változata is. Az édesszájúakat frappuccinók várják.
Nem értük viszont még utol a világot a jegesteák, pontosabban az azokból készülő koktélok, limonádék változatosságának területén, pedig a hozzávalók: a speciális szirupok és koncentrátumok nálunk is kaphatók. A Starbucks a tavaly nyáron bevezetett két zöldtea-alapú jegestea-limonádéja mellett júniustól felvette szezonális kínálatába a Mango Black Tea Lemonade-nak nevezett italt. Receptjük viszonylag egyszerű, utóbbihoz például jég, víz, limonádébázis, fekete tea és mangószirup kell. A legkisebb, 0,354 ml-es „tall” adag ára 1290 Ft (az USA-ban ez átlagosan 3-3,5 dollárért [850-1000 Ft] kapható, az egész év során). A Teavana limonádék egyébként a tengerentúlon RTD-formában, palackos kiszerelésben is elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >