Mit tanuljunk a Starbuckstól?
A kávé harmadik hulláma már rég elérte Budapestet; ami a nagyvilágban divatos, az nagy valószínűséggel fellelhető nálunk is. Ám hogy mire lehet „tömegigény”, arra leginkább a Starbucks választékából tudunk következtetni. A hálózatban nyár elejétől újra elérhető a coldbrew, azaz hideg vizes áztatással készülő – a világban meredeken felfelé ívelő karrierű – jegeskávé, sőt, már annak egy vaníliás-tejszínes változata is. Az édesszájúakat frappuccinók várják.
Nem értük viszont még utol a világot a jegesteák, pontosabban az azokból készülő koktélok, limonádék változatosságának területén, pedig a hozzávalók: a speciális szirupok és koncentrátumok nálunk is kaphatók. A Starbucks a tavaly nyáron bevezetett két zöldtea-alapú jegestea-limonádéja mellett júniustól felvette szezonális kínálatába a Mango Black Tea Lemonade-nak nevezett italt. Receptjük viszonylag egyszerű, utóbbihoz például jég, víz, limonádébázis, fekete tea és mangószirup kell. A legkisebb, 0,354 ml-es „tall” adag ára 1290 Ft (az USA-ban ez átlagosan 3-3,5 dollárért [850-1000 Ft] kapható, az egész év során). A Teavana limonádék egyébként a tengerentúlon RTD-formában, palackos kiszerelésben is elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >További cikkeink
Északra költözik a nyár: ugrásszerűen nő a skandináv turizmus
A nyári hőség és a klímaváltozás hatására egyre több európai…
Tovább olvasom >Catering a köbön – A nap videója
Szakácsok és pincérek csapata készít és szolgál fel naponta háromszor…
Tovább olvasom >