Mit tanulhatunk egymástól?
2010. február 23-án rendezte meg a Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország Egyesület a FOODAPEST keretében a „Szerelmem a Trade Marketing” ülését. Idén arra keresték a választ a szervezők az előadók segítségével, hogy mit tanulhatnak a hazai trade marketingesek a külföldi kollégáktól, és viszont, mit tanulhatnak mások a magyar szakemberektől? Komlósi Péter, az Ipsos Zrt. vezérigazgató-helyettese „Számok bűvöletében” című bevezető előadásában áttekintette a Nyugat-Európában használatos instore hatékonysági mérési módszereket. Ezután Ralf Meyer, az STI Consulting POS-fejlesztési vezetője „POS-anyagok vonzásában” címmel tartott előadást, amelyben a vásárláshelyi marketinget a rapid randihoz hasonlította. Hiszen másodpercek töredéke áll az egyes cikkelemek rendelkezésére ahhoz, hogy a vásárló észrevegye őket. „Német precizitás, magyar találékonyság” címmel Bognár Gergely, az STI Petőfi Nyomda displayértékesítési vezetője számolt be a displaygyártás és kihelyezés területén tapasztalható legfrissebb német és magyar trendekről.
„Érzelem és értelem az instore-ban” témájú prezentációjában Molnár Judit, a Tesco bevétel-fejlesztési vezetője nemzetközi sikertörténeteket mutatott be különböző termékkategóriákban. Lisanna Oddone, a Majrani Europe európai account managere „Az olasz meló – shop in shop és színházi megoldások a hipermarketekben” címmel valós játékosztály-átépítéseket mutatott be, ahol kutatásokon alapuló szegmentációt, információs jellegű, színkódos dekorációt és újszerű élményszigetet és hatékony termékkihelyezést hoztak létre, jelentős forgalomnövekedést és vásárlói elégedettséget generálva. Stephan Skopp, a Nagel Hungaria ügyvezető igazgatója a vállalat Value Added Services osztályának működését mutatta be, mint a trade marketingesek ötleteit hatékonyan, szakszerűen és rövid idő alatt megvalósítani tudó szervezetet.
Kulcsár Sándor, a Magyar Telekom senior szakértője a Szolnok, Szandaszőlősön májustól megvalósuló T-City koncepciót mutatta be. Huber Kornél, az
M Factory mobilmarketing tanácsadója pedig kijelentette, hogy 2009-től a mobilmarketing berobbanása elindult. Már csak edukáció és kreativitás kérdése, hogy ez a folyamat mennyire és milyen sebességgel mélyül majd.
Ruip Balázs, a Red Bull trade marketing menedzsere bebizonyította, hogy a trade marketing szárnyakat is kaphat. Mivel a Red Bull Air Race magyar találmány, hazánkból indult világhódító útjára Bessenyei Péter világbajnok pilótánk aktív közreműködésével. „Szerelem a Coke oldalán” címmel Merész Tamás, a Coca-Cola trade marketing és üzleti elemzés vezetője ismertette, milyen termékek és kampányok kitalálása és megvalósítása fűződik a magyar szervezet nevéhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >