Mit szeretnek és keresnek a nők?
A kanadai Marketel piackutató legfrissebb tanulmánya szerint az autóvásárlók fele, az OTC termékek vevőinek 93 százaléka, a lakásfelújításhoz szükségek cikkek beszerzőinek 80 százaléka hölgy. Nem véletlen tehát, hogy létrehozták csak nőkre fókuszáló divíziójukat, a Marketelle-t, amely 4 kulcsterületre – digitális és mobil, márkák, közösségi média és vásárlói tudomány – koncentrál.
Provokatívnak szánt első tanulmányukban azt a 10 márkát mutatták be, amelyeket a kanadai hölgyek leginkább kedvelnek. Első helyen a Tim Hortons kávézó- és étteremlánc áll, amely a névadó jégkorongjátékos halála után egész Észak-Amerikára kiterjedő franchise-hálózattá fejlődött. Népszerűségét, főként az édesanyák körében, a nemzeti gyökerek mellett a helyi közösségeket támogató programjainak is köszönheti. Második helyezett a Walmart, hiszen a hölgyek jó áron, időtakarékosan és hatékonyan szerezhetik be itt a szükséges cikkeket. Harmadik a Costco, amely élelmiszerválasztéka mellett hatalmas elektronikai kínálattal vonzza vásárlóit. 4. helyre került a Facebook, hiszen a hölgyek itt sokkal nagyobb baráti körrel tudják tartani a kapcsolatot, és jól illeszthetőnek tartják az időbeosztásukhoz is. Ötödik az Apple, mert azt testesíti meg, amit a nők nagyra értékelnek: stílust, trendiséget és ami az édesanyáknak különösen fontos: olyan technológiát, amelyben osztozhatnak gyermekeikkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >