Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2025. 08. 14. 08:19

A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet indítson és eladja termékeit. 1982-ben lépett be az alsóneműpiacra, egy kampánnyal indítva, amelyben az olimpikon Tom Hintnaus szerepelt, kizárólag egy dizájner alsónadrágot viselve.
Klein hatékony receptjét az alsónemű értékesítésére most a dán Plastic Change nevű nonprofit szervezet is inspirációként használja egy új környezetvédelmi kampányhoz, amely a mikroműanyagok mindenütt jelenlévő problémájára hívja fel a figyelmet.
A szlogen: „Are You Packing Microplastics” – Az eredeti alsóneműs hirdetésekben a „packing” (csomagolni) szó szlengként is működik, arra célozva, hogy valaki mit visel vagy „mit rejt” a fehérneműben. Itt a „packing” azt sugallja, hogy akaratlanul is „magunkkal hordozunk” mikroműanyagokat, amelyek a ruháinkból, kozmetikumainkból, vagy a környezetből származnak, és jelen vannak a testünkben, ruházatunkban vagy mindennapi életünkben.
De a kreatív ötlet persze a képben van…

Kapcsolódó cikkeink