Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet indítson és eladja termékeit. 1982-ben lépett be az alsóneműpiacra, egy kampánnyal indítva, amelyben az olimpikon Tom Hintnaus szerepelt, kizárólag egy dizájner alsónadrágot viselve.
Klein hatékony receptjét az alsónemű értékesítésére most a dán Plastic Change nevű nonprofit szervezet is inspirációként használja egy új környezetvédelmi kampányhoz, amely a mikroműanyagok mindenütt jelenlévő problémájára hívja fel a figyelmet.
A szlogen: „Are You Packing Microplastics” – Az eredeti alsóneműs hirdetésekben a „packing” (csomagolni) szó szlengként is működik, arra célozva, hogy valaki mit visel vagy „mit rejt” a fehérneműben. Itt a „packing” azt sugallja, hogy akaratlanul is „magunkkal hordozunk” mikroműanyagokat, amelyek a ruháinkból, kozmetikumainkból, vagy a környezetből származnak, és jelen vannak a testünkben, ruházatunkban vagy mindennapi életünkben.
De a kreatív ötlet persze a képben van…
Kapcsolódó cikkeink
Kolumbusz tojásdoboza – A nap képe
Nem az első hagyományostól eltérő, esztétikus kiszerelés az utóbbi években,…
Tovább olvasom >Mennyi a borravaló – A nap képe
Valaki borravalót adott! Nagyjából az amerikai átlagnak megfelelőt. Hogy az…
Tovább olvasom >Mesés férfi mosdó – A nap képe
A németországi Fekete-erdő egyik spa szállodájának férfi mosdója kínálja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Bodrogi Gyulával és Süsüvel is találkozhatnak a családok a Varázsligetben
A Szent István Nap rendezvénysorozata idén is színes programkavalkáddal várja…
Tovább olvasom >Tepsivirág – A nap videója
Az igazán nagy ötleteknek gyakran sajátja, hogy ha látja őket…
Tovább olvasom >