Magazin: Mit nevezünk marketingnek?
Az év elején Chilében letartóztattak egy amerikai „üzletembert”, aki több mint 6000 dollár értékű jeget próbált kihozni az országból. A baj az volt, hogy azt a védettnek nyilvánított patagóniai Jorge Montt gleccserből, a világ egyik „leggyorsabb” jégfolyójából termelte ki. A kereskedő és hasonszőrű társainak vevői amerikai bárok, amelyek italaikba jégkockaként teszik a gleccser jegét, természetesen annak származási helyét is megjelölve az itallapon. A koktélsznobok ugranak az ajánlatra, ahogy a lapjainkon korábban említett hasonló tisztaságú (kommunikációs szempontból ugyancsak remek pedigréjű) sarki jégtáblákból származó, több ezer éve megfagyott kockákra.
Némi cinizmussal az esetről beszámoló Guardian újságírója azt javasolja a bártulajdonosoknak, akik lemaradtak a szállítmányról, hogy a divatos „fenntarthatóság” hívószóra építve így hirdessék italaikat: garantáltan gleccsermentes jéggel készítve!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >