Magazin: Mit nevezünk marketingnek?
Az év elején Chilében letartóztattak egy amerikai „üzletembert”, aki több mint 6000 dollár értékű jeget próbált kihozni az országból. A baj az volt, hogy azt a védettnek nyilvánított patagóniai Jorge Montt gleccserből, a világ egyik „leggyorsabb” jégfolyójából termelte ki. A kereskedő és hasonszőrű társainak vevői amerikai bárok, amelyek italaikba jégkockaként teszik a gleccser jegét, természetesen annak származási helyét is megjelölve az itallapon. A koktélsznobok ugranak az ajánlatra, ahogy a lapjainkon korábban említett hasonló tisztaságú (kommunikációs szempontból ugyancsak remek pedigréjű) sarki jégtáblákból származó, több ezer éve megfagyott kockákra.
Némi cinizmussal az esetről beszámoló Guardian újságírója azt javasolja a bártulajdonosoknak, akik lemaradtak a szállítmányról, hogy a divatos „fenntarthatóság” hívószóra építve így hirdessék italaikat: garantáltan gleccsermentes jéggel készítve!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >