Mit főzzek ma magamnak? – új receptnyomtató kioszk a TESCO áruházakban
Az elmúlt időszakban megnövekedett hangsúlyt kapott mindennapjainkban a főzés. Egyre-másra jelennek meg a szakácskönyvek olyanok tollából is, akiknek nem fő foglalkozása a szakácskodás. Nagyon sok internetes portál, blog is szól a főzésről és a receptekről, illetve a kereskedelmi tévéknek is van főműsoridőben „főzős” műsoruk. Igény mutatkozik az otthoni főzésben az új ötletekre és változatosságra, ezt az igényt pedig ki kell elégíteni az eladás helyén, az üzletekben is.
A TESCO magyarországi hálózatában novemberben 10 áruházban került elhelyezésre receptnyomtató készülék, a lokációk kiválasztásánál szem előtt tartva az országos lefedettséget és az üzletek forgalmát. A receptnyomtató kioszk receptötletekkel segíti a vásárlókat. Ezek között megtalálhatóak a nagysikerű tesconyha.hu receptjeiből klasszikus és ínyenc fogások egyaránt.
Mindez könnyen használható, szép és modern konyhai designba ágyazva jelenik meg; a vásárló ingyen kinyomtathatja a recepteket, feltüntetve a hozzávalók listáját mennyiségekkel, illetve az elkészítési javaslatot. Az első időszak visszajelzései nagyon pozitívak, a vásárlók szívesen használják a készüléket, és vásárolják meg az ajánlott ételek hozzávalóit az áruházban, felváltva ezzel az otthoni felkészülést és listaírást. A kioszkok minde-nütt a fő közlekedési útvonalon kerültek elhelyezésre, általában a food-területek közelében, hogy az érdeklődő vásárlók mindenképpen találkozhassanak ezzel az innovatív eszközzel.
A vásárlásösztönző funkció miatt a receptnyomtató a beszállítóknak is kiváló alkalmat kínál, hogy a vásárlás helyén, a döntéshozási folyamat végén befolyásolják a vásárlókat. A külső megjelenési felületen kívül lehetőség van termékkiemelésre a hozzávalók listájában, bannerek elhelyezésére fő- és aloldalakon, vagy akár láthatja a felhasználó a márka logóját a felületen, végig a böngészés ideje alatt.
A projektben a TESCO együttműködő partnere a Frontline média Kft.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >