Mit akar a vevő? Inspiráló üzleteket, innovatív termékeket
A vásárlók viselkedése változóban van, a vásárlási folyamatban helyzetektől és a vásárlási szakaszoktól függően váltogatnak ide-oda a csatornák között. A csatornákat pedig jórészt már nem lehet elhatárolni egymástól.
Micro Fullfilment Center a Wanzltól – kattintson a videóra, amely hat percben bemutatja a vásárlási lehetőségeket:
Mit akar a vevő? A válasz: vevőközpontúságot, ami innovatív üzletformátumokat igényel, ahol a digitális funkciók a vásárlási folyamatot végig kísérik, ezzel biztosítva azokat a hozzáadott értékeket, mint gyorsaság, vásárlási csatornák közötti váltás, kényelem és az azonnali információ.
A digitális technológiák, mint például a teljesen automatizált beléptető rendszerek, termékszkennelő bevásárlókocsik, személyre szabott ajánlatok, önkiszolgáló kasszák, mobilfizetési rendszerek, vagy támogató, tanácsadó személyzet jelentik a jövő üzleteinek alappilléreit.
A Wanzl cég a megatrendeket figyelve olyan üzletformátumok kialakítására nyújt kész eszköztárat, amelyek a vásárlói viselkedésre fókuszálnak, ugyanakkor az eltérő kereskedői igényeket is figyelembe veszik.
Az első németországi megvalósítások pozitív tapasztalatai alapján dinamikusan nő azon kereskedők száma, akik nyitnak az új irányok felé.
Inspirálódjon Ön is, és válasszuk ki közösen a vevőire szabott ideális megoldást!
A következő három napban más és más Wanzl által tervezett üzletkoncepciót mutatunk be.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >