Mit akar a vevő? Inspiráló üzleteket, innovatív termékeket

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 05. 13. 20:11

A vásárlók viselkedése változóban van, a vásárlási folyamatban helyzetektől és a vásárlási szakaszoktól függően váltogatnak ide-oda a csatornák között. A csatornákat pedig jórészt már nem lehet elhatárolni egymástól.

Micro Fullfilment Center a Wanzltól – kattintson a videóra, amely hat percben bemutatja a vásárlási lehetőségeket:

Mit akar a vevő? A válasz: vevőközpontúságot, ami innovatív üzletformátumokat igényel, ahol a digitális funkciók a vásárlási folyamatot végig kísérik, ezzel biztosítva azokat a hozzáadott értékeket, mint gyorsaság, vásárlási csatornák közötti váltás, kényelem és az azonnali információ.

A digitális technológiák, mint például a teljesen automatizált beléptető rendszerek, termékszkennelő bevásárlókocsik, személyre szabott ajánlatok, önkiszolgáló kasszák, mobilfizetési rendszerek, vagy támogató, tanácsadó személyzet jelentik a jövő üzleteinek alappilléreit.

A Wanzl cég a megatrendeket figyelve olyan üzletformátumok kialakítására nyújt kész eszköztárat, amelyek a vásárlói viselkedésre fókuszálnak, ugyanakkor az eltérő kereskedői igényeket is figyelembe veszik.

Az első németországi megvalósítások pozitív tapasztalatai alapján dinamikusan nő azon kereskedők száma, akik nyitnak az új irányok felé.

Inspirálódjon Ön is, és válasszuk ki közösen a vevőire szabott ideális megoldást!
A következő három napban más és más Wanzl által tervezett üzletkoncepciót mutatunk be.

Egy jövőbeni Future Store – ahol a vásárló szabadon dönt, mit, mikor és hogyan kíván vásárolni. Egy inspiráló világ digitális megoldásokkal, innovatív termékekkel – és ami ebből kimaradt, Ön hozzáteheti!

(x)

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink