Misztikus jégkrémhonlap
Az elmúlt évek sikerein felbuzdulva az Unilever Kft. Algida üzletág Magnum márkája egy minden eddiginél komplexebb, interaktívabb promóciós oldallal készült az idei nyári szezonra a HPS Group online csapatával együtt.A magnumcsokimisztikum.hu oldal célja visszavezetni a látogatókat a csokoládé őshazájába, mely az idei Magnum újdonságokat ihlette. Például a 62 százalék kakaótartalmú csokoládéval borított Magnum Ecuador Dark jégkrémet. A legtöbb brand oldallal ellentétben itt nemcsak a promóció és az új termék kommunikálása kerül fókuszba, hanem maguk a fogyasztók is, akiket a magazinos tartalmakkal és a varázslatos képi világgal lehet a leginkább a monitorok elé láncolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >