Misztikus jégkrémhonlap
Az elmúlt évek sikerein felbuzdulva az Unilever Kft. Algida üzletág Magnum márkája egy minden eddiginél komplexebb, interaktívabb promóciós oldallal készült az idei nyári szezonra a HPS Group online csapatával együtt.A magnumcsokimisztikum.hu oldal célja visszavezetni a látogatókat a csokoládé őshazájába, mely az idei Magnum újdonságokat ihlette. Például a 62 százalék kakaótartalmú csokoládéval borított Magnum Ecuador Dark jégkrémet. A legtöbb brand oldallal ellentétben itt nemcsak a promóció és az új termék kommunikálása kerül fókuszba, hanem maguk a fogyasztók is, akiket a magazinos tartalmakkal és a varázslatos képi világgal lehet a leginkább a monitorok elé láncolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
