Misztikus jégkrémhonlap
Az elmúlt évek sikerein felbuzdulva az Unilever Kft. Algida üzletág Magnum márkája egy minden eddiginél komplexebb, interaktívabb promóciós oldallal készült az idei nyári szezonra a HPS Group online csapatával együtt.A magnumcsokimisztikum.hu oldal célja visszavezetni a látogatókat a csokoládé őshazájába, mely az idei Magnum újdonságokat ihlette. Például a 62 százalék kakaótartalmú csokoládéval borított Magnum Ecuador Dark jégkrémet. A legtöbb brand oldallal ellentétben itt nemcsak a promóció és az új termék kommunikálása kerül fókuszba, hanem maguk a fogyasztók is, akiket a magazinos tartalmakkal és a varázslatos képi világgal lehet a leginkább a monitorok elé láncolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >