Miskolcon folytatta áruházfelújítási programját a Praktiker
Teljesen megújult a Praktiker miskolci áruháza, amely szeptembertől nagyobb eladótérrel és szélesebb termékkínálattal várja vásárlóit. A barkácsáruház felkészült az Otthonfelújítási programot igénybe vevő családok és az építőipari szakemberek kiszolgálására.

Miskolcon folytatták. afelújító-programot
A Praktiker országos áruházfejlesztési programja Miskolcon folytatódott, ahol mintegy 180 millió forintos beruházás keretében modernizálta áruházát a magyar tulajdonú vállalat. A barkácsáruház már 1999 óta szolgálja ki a megyei jogú város és környéke lakóinak igényeit. Az üzletegység az elmúlt több mint két évtizedben a helyi barkács- és építőipari piac meghatározó áruházává vált, és 85 embernek biztosít munkahelyet. A vásárlói igények folyamatos változása, illetve a különböző otthonszépítési, felújítási, barkácsolási és kerti termékek iránti kereslet növekedése miatt a Praktiker miskolci áruházának újragondolására volt szükség, ezért a vállalat optimalizálta az eladóterület nagyságát, tovább bővítette a termékkínálatát, javította a kiszolgálás minőségét, illetve egy új arculati koncepciót valósított meg.
„Miskolcon az elsők között nyitott áruházat a Praktiker a hazai piacra lépése idején, fontos számunkra ez a régió, és azt tapasztaljuk, hogy a helyi kivitelezők, mesteremberek is kedvelnek bennünket, nem csak a lakossági vásárlók. Az áruházfejlesztés célja az volt, hogy a vevőknek kényelmesebb, gyorsabb kiszolgálást biztosítsunk, mindemellett pedig szélesebb árukészletet tudjunk kínálni. Kibővült a festékosztályunk, ahol az új termékek éppen úgy elérhetőek, mint a régi jól bevált szolgáltatásaink, például a festékkeverés. A bútorosztályunkon inspiráló környezetben új konyhabútorokat, szélesebb nappali bútor választékot mutatunk be. Az elektromos osztályunkon újra terveztük a lámpa bemutatónkat, árukészletünket a jelenlegi trendeknek megfelelően bővítettük. Építőanyag osztályunkon elérhetővé tettük a drive-in típusú vásárlást is, ezáltal az autókkal közelebb lehet parkolni az árukiadási pontokhoz”
– mondta Kádár Gabriella a Praktiker Kft. Kelet-Magyarországért felelős értékesítési vezetője. Hozzátette: a miskolci Praktiker áruház csempe, szaniter, építőanyag forgalma jellemzően jelentős részarányt tudhat magának az összforgalomból, de az áruháznak hagyományosan erőssége a lámpák értékesítése is. Az áruházban új tanácsadói pontok segítik a vásárlókat a tájékozódásban, míg a helyi vállalkozásokat, intézményeket és szervezeteket kiemelt kapcsolattartó segíti az árubeszerzésben.
A Praktiker várakozásai szerint az őszi időszakban és 2022 elején még jelentősebb mértékben lesz érezhető az Otthonfelújítási program támogatásait igénybe vevők érkezése az áruházba. Minőségi kiszolgálásuk kiemelten fontos, ezért a Praktiker megfelelő árukészlettel, felkészült munkatársakkal várja a vásárlókat, különös tekintettel az építőanyag, a csempe és a szaniter szortimentre, amelyből mindig megfelelő mennyiségű készlet áll a vásárlók rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkeink
Mindentbelehely: új közösségi tér született Budapest szívében a Praktiker támogatásával
Május 10-én adták át a „Mindentbelehely” nevű közösségi teret Budapesten,…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >