Miskolcon folytatta áruházfelújítási programját a Praktiker
Teljesen megújult a Praktiker miskolci áruháza, amely szeptembertől nagyobb eladótérrel és szélesebb termékkínálattal várja vásárlóit. A barkácsáruház felkészült az Otthonfelújítási programot igénybe vevő családok és az építőipari szakemberek kiszolgálására.
A Praktiker országos áruházfejlesztési programja Miskolcon folytatódott, ahol mintegy 180 millió forintos beruházás keretében modernizálta áruházát a magyar tulajdonú vállalat. A barkácsáruház már 1999 óta szolgálja ki a megyei jogú város és környéke lakóinak igényeit. Az üzletegység az elmúlt több mint két évtizedben a helyi barkács- és építőipari piac meghatározó áruházává vált, és 85 embernek biztosít munkahelyet. A vásárlói igények folyamatos változása, illetve a különböző otthonszépítési, felújítási, barkácsolási és kerti termékek iránti kereslet növekedése miatt a Praktiker miskolci áruházának újragondolására volt szükség, ezért a vállalat optimalizálta az eladóterület nagyságát, tovább bővítette a termékkínálatát, javította a kiszolgálás minőségét, illetve egy új arculati koncepciót valósított meg.
„Miskolcon az elsők között nyitott áruházat a Praktiker a hazai piacra lépése idején, fontos számunkra ez a régió, és azt tapasztaljuk, hogy a helyi kivitelezők, mesteremberek is kedvelnek bennünket, nem csak a lakossági vásárlók. Az áruházfejlesztés célja az volt, hogy a vevőknek kényelmesebb, gyorsabb kiszolgálást biztosítsunk, mindemellett pedig szélesebb árukészletet tudjunk kínálni. Kibővült a festékosztályunk, ahol az új termékek éppen úgy elérhetőek, mint a régi jól bevált szolgáltatásaink, például a festékkeverés. A bútorosztályunkon inspiráló környezetben új konyhabútorokat, szélesebb nappali bútor választékot mutatunk be. Az elektromos osztályunkon újra terveztük a lámpa bemutatónkat, árukészletünket a jelenlegi trendeknek megfelelően bővítettük. Építőanyag osztályunkon elérhetővé tettük a drive-in típusú vásárlást is, ezáltal az autókkal közelebb lehet parkolni az árukiadási pontokhoz”
– mondta Kádár Gabriella a Praktiker Kft. Kelet-Magyarországért felelős értékesítési vezetője. Hozzátette: a miskolci Praktiker áruház csempe, szaniter, építőanyag forgalma jellemzően jelentős részarányt tudhat magának az összforgalomból, de az áruháznak hagyományosan erőssége a lámpák értékesítése is. Az áruházban új tanácsadói pontok segítik a vásárlókat a tájékozódásban, míg a helyi vállalkozásokat, intézményeket és szervezeteket kiemelt kapcsolattartó segíti az árubeszerzésben.
A Praktiker várakozásai szerint az őszi időszakban és 2022 elején még jelentősebb mértékben lesz érezhető az Otthonfelújítási program támogatásait igénybe vevők érkezése az áruházba. Minőségi kiszolgálásuk kiemelten fontos, ezért a Praktiker megfelelő árukészlettel, felkészült munkatársakkal várja a vásárlókat, különös tekintettel az építőanyag, a csempe és a szaniter szortimentre, amelyből mindig megfelelő mennyiségű készlet áll a vásárlók rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkeink
Súlyos visszaesés a nagy barkácsáruházak üzleti teljesítményében 2023-ban
A 2023-as üzleti év nehéz időszakot hozott a nagy barkácsáruházak…
Tovább olvasom >Praktiker: nem félnek belevágni most a magyarok az otthonfelújításba
Az otthonukat felújítók akár néhány évente is belevágnak egy ilyen…
Tovább olvasom >Új HR és CSR Igazgatót nevezett ki a Praktiker
Új HR és CSR Igazgatót nevezett ki a Praktiker Nagy-Jakab…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >