Mintegy ezer wellness-terméket vezet be kínálatába az amerikai Target lánc
A kiskereskedő több száz exkluzív árucikket kínál és egy online wellness-oldalt is indított
A Target több mint ezer új, wellness-termékkel bővíti választékát, jelentette be a kiskereskedő nemrégiben. Az újonnan kínált termékek között megtalálhatók ruházati cikkek, edzőfelszerelés, vitaminok és étrend-kiegészítők, élelmiszerek és italok, valamint otthoni gyógyászati cikkek.
A lánc közleménye szerint az új termékek közül több száz kizárólag a Targetnél lesz kapható. A kiskereskedő ráadásul a kínálat egyes termékeinek kezdőárát 1,99 dollárban határozta meg, így igyekezve a nagyszerű árú új termékek felfedezését szórakoztatóvá és egyszerűvé tenni.
A Target saját oldalán belül, a www.target.com-on online wellness-központot is indított, amely a látogatóknak ötleteket ad, termékeket javasol, étkezési inspirációkkal szolgál és ajánlatokra hívja fel a figyelmét.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >