Mintegy ezer wellness-terméket vezet be kínálatába az amerikai Target lánc
A kiskereskedő több száz exkluzív árucikket kínál és egy online wellness-oldalt is indított
A Target több mint ezer új, wellness-termékkel bővíti választékát, jelentette be a kiskereskedő nemrégiben. Az újonnan kínált termékek között megtalálhatók ruházati cikkek, edzőfelszerelés, vitaminok és étrend-kiegészítők, élelmiszerek és italok, valamint otthoni gyógyászati cikkek.
A lánc közleménye szerint az új termékek közül több száz kizárólag a Targetnél lesz kapható. A kiskereskedő ráadásul a kínálat egyes termékeinek kezdőárát 1,99 dollárban határozta meg, így igyekezve a nagyszerű árú új termékek felfedezését szórakoztatóvá és egyszerűvé tenni.
A Target saját oldalán belül, a www.target.com-on online wellness-központot is indított, amely a látogatóknak ötleteket ad, termékeket javasol, étkezési inspirációkkal szolgál és ajánlatokra hívja fel a figyelmét.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >