Mintegy ezer wellness-terméket vezet be kínálatába az amerikai Target lánc
A kiskereskedő több száz exkluzív árucikket kínál és egy online wellness-oldalt is indított
A Target több mint ezer új, wellness-termékkel bővíti választékát, jelentette be a kiskereskedő nemrégiben. Az újonnan kínált termékek között megtalálhatók ruházati cikkek, edzőfelszerelés, vitaminok és étrend-kiegészítők, élelmiszerek és italok, valamint otthoni gyógyászati cikkek.
A lánc közleménye szerint az új termékek közül több száz kizárólag a Targetnél lesz kapható. A kiskereskedő ráadásul a kínálat egyes termékeinek kezdőárát 1,99 dollárban határozta meg, így igyekezve a nagyszerű árú új termékek felfedezését szórakoztatóvá és egyszerűvé tenni.
A Target saját oldalán belül, a www.target.com-on online wellness-központot is indított, amely a látogatóknak ötleteket ad, termékeket javasol, étkezési inspirációkkal szolgál és ajánlatokra hívja fel a figyelmét.
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >