Mintegy ezer wellness-terméket vezet be kínálatába az amerikai Target lánc
A kiskereskedő több száz exkluzív árucikket kínál és egy online wellness-oldalt is indított
A Target több mint ezer új, wellness-termékkel bővíti választékát, jelentette be a kiskereskedő nemrégiben. Az újonnan kínált termékek között megtalálhatók ruházati cikkek, edzőfelszerelés, vitaminok és étrend-kiegészítők, élelmiszerek és italok, valamint otthoni gyógyászati cikkek.
A lánc közleménye szerint az új termékek közül több száz kizárólag a Targetnél lesz kapható. A kiskereskedő ráadásul a kínálat egyes termékeinek kezdőárát 1,99 dollárban határozta meg, így igyekezve a nagyszerű árú új termékek felfedezését szórakoztatóvá és egyszerűvé tenni.
A Target saját oldalán belül, a www.target.com-on online wellness-központot is indított, amely a látogatóknak ötleteket ad, termékeket javasol, étkezési inspirációkkal szolgál és ajánlatokra hívja fel a figyelmét.
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >