Mintegy ezer wellness-terméket vezet be kínálatába az amerikai Target lánc
A kiskereskedő több száz exkluzív árucikket kínál és egy online wellness-oldalt is indított
A Target több mint ezer új, wellness-termékkel bővíti választékát, jelentette be a kiskereskedő nemrégiben. Az újonnan kínált termékek között megtalálhatók ruházati cikkek, edzőfelszerelés, vitaminok és étrend-kiegészítők, élelmiszerek és italok, valamint otthoni gyógyászati cikkek.
A lánc közleménye szerint az új termékek közül több száz kizárólag a Targetnél lesz kapható. A kiskereskedő ráadásul a kínálat egyes termékeinek kezdőárát 1,99 dollárban határozta meg, így igyekezve a nagyszerű árú új termékek felfedezését szórakoztatóvá és egyszerűvé tenni.
A Target saját oldalán belül, a www.target.com-on online wellness-központot is indított, amely a látogatóknak ötleteket ad, termékeket javasol, étkezési inspirációkkal szolgál és ajánlatokra hívja fel a figyelmét.
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >