Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 05. 26. 09:55

A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc több mint 500 termék árát mérsékli – akár 35 százalékkal, tartós jelleggel.

Mi voltunk az első élelmiszer-kiskereskedő a piacon, amely konkrétan megmutatta, mit jelent a felelősségvállalás: a szavak helyett tetteket. Az, hogy más piaci szereplők most követni akarják a példánkat, azt mutatja, hogy kezdeményezésünk pozitív hatással van az egész ágazatra – mondta Friedrich Fuchs, a Lidl németországi vezetője

Az árcsökkentések szinte minden árucsoportot érintenek, és a kereskedő célja enyhíteni a vásárlókra nehezedő megélhetési terheket – adta hírül a Lebensmittelpraxis a vállalat közleményére hivatkozva.

– Ezzel a példátlan lépéssel kézzelfogható segítséget nyújtunk a vásárlóinknak, és egyértelmű jelzést küldünk az egész ágazatnak – idézte a Lidl vezérigazgatóját, Friedrich Fuchsot a hivatalos közlemény.

A cég idén már több mint 1500 termék árát csökkentette.

A Lidl hangsúlyozta, hogy nem promócióról, hanem hosszú távú stratégiáról van szó: a költségcsökkentés közvetlenül a fogyasztókhoz jut el a termékminőség csorbulása nélkül. Példaként említette a kereskedő, hogy a vaj árát már korábban két euró alá vitték.

A Lidl lépése nem maradt válasz nélkül: az Aldi is bejelentette, hogy több száz termék árát csökkenti tartósan az elkövetkező hetekben, miután a diszkont idén már mintegy 1000 tétel árát mérsékelte. Mint Swen Gallina, az Aldi Süd vezetője elmondta, ez nem reklám, ez a diszkontkereskedő küldetése.

A Norma diszkontlánc szintén több száz termék árát szállítja le azonnali hatállyal.

A Lidl nagyszabású reklámkampánnyal is támogatja az akciót: a német kupa döntője előtt sugárzott spotban Sarah Connor énekli a német himnuszt.

Kapcsolódó cikkeink