Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc több mint 500 termék árát mérsékli – akár 35 százalékkal, tartós jelleggel.

Mi voltunk az első élelmiszer-kiskereskedő a piacon, amely konkrétan megmutatta, mit jelent a felelősségvállalás: a szavak helyett tetteket. Az, hogy más piaci szereplők most követni akarják a példánkat, azt mutatja, hogy kezdeményezésünk pozitív hatással van az egész ágazatra – mondta Friedrich Fuchs, a Lidl németországi vezetője
Az árcsökkentések szinte minden árucsoportot érintenek, és a kereskedő célja enyhíteni a vásárlókra nehezedő megélhetési terheket – adta hírül a Lebensmittelpraxis a vállalat közleményére hivatkozva.
– Ezzel a példátlan lépéssel kézzelfogható segítséget nyújtunk a vásárlóinknak, és egyértelmű jelzést küldünk az egész ágazatnak – idézte a Lidl vezérigazgatóját, Friedrich Fuchsot a hivatalos közlemény.
A cég idén már több mint 1500 termék árát csökkentette.
A Lidl hangsúlyozta, hogy nem promócióról, hanem hosszú távú stratégiáról van szó: a költségcsökkentés közvetlenül a fogyasztókhoz jut el a termékminőség csorbulása nélkül. Példaként említette a kereskedő, hogy a vaj árát már korábban két euró alá vitték.
A Lidl lépése nem maradt válasz nélkül: az Aldi is bejelentette, hogy több száz termék árát csökkenti tartósan az elkövetkező hetekben, miután a diszkont idén már mintegy 1000 tétel árát mérsékelte. Mint Swen Gallina, az Aldi Süd vezetője elmondta, ez nem reklám, ez a diszkontkereskedő küldetése.
A Norma diszkontlánc szintén több száz termék árát szállítja le azonnali hatállyal.
A Lidl nagyszabású reklámkampánnyal is támogatja az akciót: a német kupa döntője előtt sugárzott spotban Sarah Connor énekli a német himnuszt.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >