Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc több mint 500 termék árát mérsékli – akár 35 százalékkal, tartós jelleggel.

Mi voltunk az első élelmiszer-kiskereskedő a piacon, amely konkrétan megmutatta, mit jelent a felelősségvállalás: a szavak helyett tetteket. Az, hogy más piaci szereplők most követni akarják a példánkat, azt mutatja, hogy kezdeményezésünk pozitív hatással van az egész ágazatra – mondta Friedrich Fuchs, a Lidl németországi vezetője
Az árcsökkentések szinte minden árucsoportot érintenek, és a kereskedő célja enyhíteni a vásárlókra nehezedő megélhetési terheket – adta hírül a Lebensmittelpraxis a vállalat közleményére hivatkozva.
– Ezzel a példátlan lépéssel kézzelfogható segítséget nyújtunk a vásárlóinknak, és egyértelmű jelzést küldünk az egész ágazatnak – idézte a Lidl vezérigazgatóját, Friedrich Fuchsot a hivatalos közlemény.
A cég idén már több mint 1500 termék árát csökkentette.
A Lidl hangsúlyozta, hogy nem promócióról, hanem hosszú távú stratégiáról van szó: a költségcsökkentés közvetlenül a fogyasztókhoz jut el a termékminőség csorbulása nélkül. Példaként említette a kereskedő, hogy a vaj árát már korábban két euró alá vitték.
A Lidl lépése nem maradt válasz nélkül: az Aldi is bejelentette, hogy több száz termék árát csökkenti tartósan az elkövetkező hetekben, miután a diszkont idén már mintegy 1000 tétel árát mérsékelte. Mint Swen Gallina, az Aldi Süd vezetője elmondta, ez nem reklám, ez a diszkontkereskedő küldetése.
A Norma diszkontlánc szintén több száz termék árát szállítja le azonnali hatállyal.
A Lidl nagyszabású reklámkampánnyal is támogatja az akciót: a német kupa döntője előtt sugárzott spotban Sarah Connor énekli a német himnuszt.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Egy év múlva nem lehet büntetlenül bérkülönbség a női és a férfi munkavállalók között
Jövő júniusban lép hatályba a bérek átláthatóságáról szóló uniós irányelv,…
Tovább olvasom >A kaktusz világa
Prémiumizáció, kereslet a minőségi italok iránt, fejlődő koktélkultúra, élményt kereső…
Tovább olvasom >