Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc több mint 500 termék árát mérsékli – akár 35 százalékkal, tartós jelleggel.

Mi voltunk az első élelmiszer-kiskereskedő a piacon, amely konkrétan megmutatta, mit jelent a felelősségvállalás: a szavak helyett tetteket. Az, hogy más piaci szereplők most követni akarják a példánkat, azt mutatja, hogy kezdeményezésünk pozitív hatással van az egész ágazatra – mondta Friedrich Fuchs, a Lidl németországi vezetője
Az árcsökkentések szinte minden árucsoportot érintenek, és a kereskedő célja enyhíteni a vásárlókra nehezedő megélhetési terheket – adta hírül a Lebensmittelpraxis a vállalat közleményére hivatkozva.
– Ezzel a példátlan lépéssel kézzelfogható segítséget nyújtunk a vásárlóinknak, és egyértelmű jelzést küldünk az egész ágazatnak – idézte a Lidl vezérigazgatóját, Friedrich Fuchsot a hivatalos közlemény.
A cég idén már több mint 1500 termék árát csökkentette.
A Lidl hangsúlyozta, hogy nem promócióról, hanem hosszú távú stratégiáról van szó: a költségcsökkentés közvetlenül a fogyasztókhoz jut el a termékminőség csorbulása nélkül. Példaként említette a kereskedő, hogy a vaj árát már korábban két euró alá vitték.
A Lidl lépése nem maradt válasz nélkül: az Aldi is bejelentette, hogy több száz termék árát csökkenti tartósan az elkövetkező hetekben, miután a diszkont idén már mintegy 1000 tétel árát mérsékelte. Mint Swen Gallina, az Aldi Süd vezetője elmondta, ez nem reklám, ez a diszkontkereskedő küldetése.
A Norma diszkontlánc szintén több száz termék árát szállítja le azonnali hatállyal.
A Lidl nagyszabású reklámkampánnyal is támogatja az akciót: a német kupa döntője előtt sugárzott spotban Sarah Connor énekli a német himnuszt.
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >