Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc több mint 500 termék árát mérsékli – akár 35 százalékkal, tartós jelleggel.

Mi voltunk az első élelmiszer-kiskereskedő a piacon, amely konkrétan megmutatta, mit jelent a felelősségvállalás: a szavak helyett tetteket. Az, hogy más piaci szereplők most követni akarják a példánkat, azt mutatja, hogy kezdeményezésünk pozitív hatással van az egész ágazatra – mondta Friedrich Fuchs, a Lidl németországi vezetője
Az árcsökkentések szinte minden árucsoportot érintenek, és a kereskedő célja enyhíteni a vásárlókra nehezedő megélhetési terheket – adta hírül a Lebensmittelpraxis a vállalat közleményére hivatkozva.
– Ezzel a példátlan lépéssel kézzelfogható segítséget nyújtunk a vásárlóinknak, és egyértelmű jelzést küldünk az egész ágazatnak – idézte a Lidl vezérigazgatóját, Friedrich Fuchsot a hivatalos közlemény.
A cég idén már több mint 1500 termék árát csökkentette.
A Lidl hangsúlyozta, hogy nem promócióról, hanem hosszú távú stratégiáról van szó: a költségcsökkentés közvetlenül a fogyasztókhoz jut el a termékminőség csorbulása nélkül. Példaként említette a kereskedő, hogy a vaj árát már korábban két euró alá vitték.
A Lidl lépése nem maradt válasz nélkül: az Aldi is bejelentette, hogy több száz termék árát csökkenti tartósan az elkövetkező hetekben, miután a diszkont idén már mintegy 1000 tétel árát mérsékelte. Mint Swen Gallina, az Aldi Süd vezetője elmondta, ez nem reklám, ez a diszkontkereskedő küldetése.
A Norma diszkontlánc szintén több száz termék árát szállítja le azonnali hatállyal.
A Lidl nagyszabású reklámkampánnyal is támogatja az akciót: a német kupa döntője előtt sugárzott spotban Sarah Connor énekli a német himnuszt.
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a bőrproblémák felismerését a dm és a Dermanostic
Új digitális szolgáltatással bővült a dm drogérialánc kínálata Németországban: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >