Mintegy 1500 rászoruló diákot segítettek tanszerekkel az INTERSPAR vásárlói
Több mint 58 000 darab tanszerrel és közel 2 millió forint értékű adománykártya megvásárlásával segítették a vásárlók a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország iskolaszergyűjtő kezdeményezését, amelyet 2022-ben immár második alkalommal hirdettek meg. A támogatást az áruházlánc további 1 millió forinttal egészítette ki.
Az Adni Öröm! akció tanszergyűjtő kampányának keretében a vásárlók rászoruló gyermekek iskolakezdését támogathatták a hazai INTERSPAR hipermarketekben: 2022. július 20. és szeptember 4. között adománykártyák megvásárlásával, augusztus 24-27. között pedig az áruházakban személyesen megvásárolt, és a Szeretetszolgálat önkénteseinek a helyszínen átadott füzetekkel, írószerekkel, tolltartókkal, iskolatáskákkal, tornacsomagokkal, s egyéb hasznos taneszközzel segíthették a nehéz sorsú diákok iskolakezdését. A pénzbeli felajánlásokat a karitatív szervezet tanszerekre váltja, és a többi tárgyi adománnyal együtt szeptember elején eljuttatja azokat a nehéz helyzetben lévő családokhoz.
„Az áruházlánc vásárlóinak támogatásával a Magyar Máltai Szeretetszolgálat idén is mintegy 1500 gyermek családjának segít új tanszerekkel, tornafelszereléssel, vagy akár minden szükséges eszközzel megtöltött iskolatáskával. A tanévkezdés anyagi terhei a magyarországi családok nagy részét érzékenyen érintik, ez az adomány pedig a legnehezebb helyzetű emberek válláról vesz le súlyos terhet, és a gyermekek sem kerülnek olyan helyzetbe, hogy tanszerek nélkül, vagy hiányos felszereléssel kezdik a tanévet. Köszönjük a vásárlók segítségét, akik augusztus végén az INTERSPAR üzletekben füzeteket, írószert, tolltartót vagy más eszközt vásároltak a gyűjtés támogatására, és azoknak is, akik az elmúlt hetekben adománykártyákkal járultak hozzá az akció sikeréhez. A SPAR Magyarország támogatásával együtt így 300, egyenként tízezer forint értékű tanszercsomaggal sikerült kiegészíteni az áruházi gyűjtés során kapott adományt”
– mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője.
„Köszönettel tartozunk vásárlóinknak, akik a tavalyi sikeres tanszergyűjtő akció után idén újra a kezdeményezés mellé álltak, s jó szívvel segítettek a rászorulóknak. Ennek köszönhetően az adománykártyák megvételével az INTERSPAR hipermarketek és a SPAR online shop vevőközönsége több mint 1,9 millió forintot ajánlott fel a kampány ideje alatt, 2022. augusztus 24-27. között pedig a hipermarketekben 58 267 darab taneszközt vettek meg, majd adtak át adományként a Szeretetszolgálat önkénteseinek. Vállalatunk e felajánlásokat további 1 millió forinttal egészítette ki a társadalmi felelősségvállalás jegyében. Az elmúlt két év tanszergyűjtő akcióinak sikerét látva a jövőben is folytatni kívánjuk az Adni Öröm! kezdeményezést ezen a téren is”
– tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat negyed évszázada stratégiai partnere az üzletláncnak. A tanszergyűjtő kampány keretében a személyes gyűjtés eredményeként a szervezet több mint 31 ezer füzetet, 16 ezer írószert, 479 tolltartót, 75 iskolatáskát és 10,5 ezer egyéb kreatív eszközt tud a rászoruló családok otthonába szállítani, az adománykártya-értékesítésből befolyt összegből pedig 300 darab, egyenként 10 ezer forint értékű tanszercsomagot készít. Így az összeállított tanszercsomagokkal a Szeretetszolgálattal kapcsolatban álló rászoruló családok gyermekei is megfelelő tárgyi feltételekkel kezdhetik meg az új tanévet.
Kapcsolódó cikkeink
Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >