Mintegy 1,3 milliárd forintból bővítette kapacitását a Tutti Élelmiszeripari Kft.
Mintegy 1,3 milliárd forintból kapacitás- és anyagbiztonság-növelő beruházásokat végzett a Tutti Élelmiszeripari Kft. – tájékoztatta a rábapatonai székhelyű vállalat az MTI-t.

1,3 milliárd forintból fejlesztett a Tutti Kft, kép: tutti.hu
A cég a fejlesztéshez 468,07 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatást kapott, a fennmaradó részt önerővel és hitellel egészítették ki.
A beruházással 53 százalékkal, 4000 négyzetméterre növelték a raktárterületet, a termelési területet pedig 27 százalékkal, 2800 négyzetméterre bővítették, így közel 30 százalékkal emelték a gyár kapacitását.
Az élelmiszerbiztonság javítása érdekében egyszerűsítették az anyagáramlási folyamatokat, új berendezésekkel modernizálták a fémdetektálást, emellett csökkentették a gyártott porok kereszt-szennyeződésének lehetőségét egy új központi porelszívó berendezés telepítésével.
Az új raktár építése során modern szigetelési és épületgépészeti megoldásokat alkalmaztak, amelyekkel alacsony energia igényű épületet alakítottak ki.
A Tutti Élelmiszeripari Kft. a fejlesztéssel dolgozói létszámát is növelte: míg 2019-ben, a beruházás előtt átlagosan 109 embert foglalkoztatott, addig jelenleg 131-et.
A cég a Győrhöz közeli Rábapatonán mintegy kétezer termék gyárt, főként instant kakaós italporokat, fagylaltporokat, kakaóporokat, kávéitalporokat, kávéspecialitásokat, vitaminnal és ásványi anyaggal dúsított italporokat, fehérje tartalmú italporokat, étrendkiegészítőket, kapszulákat és tablettákat.
A cég árbevétele tavaly 5,6 milliárd forint volt, amelyből 1,8 milliárd forint exportból származott.
A nyilvános céginformációs adatok szerint árbevétele tavaly közel egymilliárd forinttal nőtt 2020-hoz képest.
Adózott eredménye 2020-ban 623 millió forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hasít a Demján Sándor 1+1 KKV Beruházás-élénkítő Támogatási Program
Magyarország forrásainak a magyar családoknál és a vállalkozásoknál van a…
Tovább olvasom >Nagy István: hamarosan újraindulhatnak a kínai-magyar agrárkapcsolatok
A magyar mezőgazdaságot és agráriumot számos kihívás érte az utóbbi…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >