Mintegy 1,3 milliárd forintból bővítette kapacitását a Tutti Élelmiszeripari Kft.
Mintegy 1,3 milliárd forintból kapacitás- és anyagbiztonság-növelő beruházásokat végzett a Tutti Élelmiszeripari Kft. – tájékoztatta a rábapatonai székhelyű vállalat az MTI-t.
A cég a fejlesztéshez 468,07 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatást kapott, a fennmaradó részt önerővel és hitellel egészítették ki.
A beruházással 53 százalékkal, 4000 négyzetméterre növelték a raktárterületet, a termelési területet pedig 27 százalékkal, 2800 négyzetméterre bővítették, így közel 30 százalékkal emelték a gyár kapacitását.
Az élelmiszerbiztonság javítása érdekében egyszerűsítették az anyagáramlási folyamatokat, új berendezésekkel modernizálták a fémdetektálást, emellett csökkentették a gyártott porok kereszt-szennyeződésének lehetőségét egy új központi porelszívó berendezés telepítésével.
Az új raktár építése során modern szigetelési és épületgépészeti megoldásokat alkalmaztak, amelyekkel alacsony energia igényű épületet alakítottak ki.
A Tutti Élelmiszeripari Kft. a fejlesztéssel dolgozói létszámát is növelte: míg 2019-ben, a beruházás előtt átlagosan 109 embert foglalkoztatott, addig jelenleg 131-et.
A cég a Győrhöz közeli Rábapatonán mintegy kétezer termék gyárt, főként instant kakaós italporokat, fagylaltporokat, kakaóporokat, kávéitalporokat, kávéspecialitásokat, vitaminnal és ásványi anyaggal dúsított italporokat, fehérje tartalmú italporokat, étrendkiegészítőket, kapszulákat és tablettákat.
A cég árbevétele tavaly 5,6 milliárd forint volt, amelyből 1,8 milliárd forint exportból származott.
A nyilvános céginformációs adatok szerint árbevétele tavaly közel egymilliárd forinttal nőtt 2020-hoz képest.
Adózott eredménye 2020-ban 623 millió forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >4000 milliárd forintnyi új beruházás érkezik hazánkba
A tavalyi a magyarországi gazdaságtörténet második legeredményesebb éve volt a…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >