Minta a palackban
A több mint 50 éves múlttal rendelkező Orosházi Öblösüveggyár tulajdonosa, az O-I 2010-ben szabadalmaztatta a belső mintázatú palackjait, melyet elsőként egy söröspalack nyakán alkalmaztak Amerikában.
Az innováció hatására a sör értékesítése egy év alatt jelentős mértékben megnövekedett. Az elmúlt év végén készítettük el az orosházi gyárban az elegáns formájú, 750 ml-es menetes szájú, belső mintázattal ellátott, fehér színű Bordolese Nobile palackokat három variációban: a palackok nyakán található spirál-, hullám-, és a palack teljes felületén rombuszmintával. Az üveg különleges tulajdonságainak köszönhetően a gyártási eljárás során nem készül két teljesen egyforma palack, a késztermék minden tekintetben egyedi. A palack külső felülete szinte teljesen sima, tehát a minta nem akadályozza a címkézést. A minta a folyadékkal töltött palackban alig láthatóan fénytörésként jelenik meg, és a folyadék kiöntésével válik teljesen láthatóvá.
A belső mintázat nagyszerű lehetőséget jelent egy termék bemutatására, ugyanakkor arra is képes, hogy egy márka egyedi tulajdonságait is tökéletesen kifejezze, és megkülönböztethetővé tegye a versenytársak termékeitől.
Elsősorban fehér- és rozéborokhoz
Európában Franciaországban, Olaszországban és Csehországban már sikeresen alkalmazzák a belső mintázatú palackokat, melyet mostantól a magyar borászatok, szesz- és üdítőital-ipari vállalkozások számára is kínálunk, hiszen fontos számunkra, hogy a világszerte sikerrel alkalmazott innovatív termékeket a magyar piacon is bemutathassuk, és támogassuk a csomagolástechnikai újdonságok terjedését, valamint a felhasználók kreatív elképzeléseinek megvalósítását.
A mintaként most bemutatott, belső mintázatú, elegáns megjelenésű 750 ml-es Bordolese Nobile palackunkat elsősorban fehér- és rozéborokhoz ajánljuk. A palack arra hivatott, hogy csomagolástechnikai újdonságként támogassa a magyar borászok kreatív terveit, elképzeléseit annak érdekében, hogy a boraikat még egyedibbé és felismerhetőbbé tegyék.
Reményeink szerint a jövőben egyre több borász és más felhasználó fedezi majd fel, hogy az új eljárás hogyan járulhat hozzá ismertségük növeléséhez és boraik, illetve termékeik népszerűsítéséhez. A belső mintázat igény szerint bármilyen palackon, akár a palack teljes felületén is alkalmazható. A minta lehet geometriai, de lehet akár ábra, vagy logó is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Brit volt miniszter: tiltsuk be a műanyagokat!
Angliának teljesen be kellene tiltania a műanyag flakonokat, és kizárólag…
Tovább olvasom >Elstartolt „Az üveg nemzetközi éve” Genfben
2022 Az üveg nemzetközi éve sok száz programmal világszerte. A…
Tovább olvasom >Új üveges Topjoy ízek
A kis üveges Topjoy fogyasztói különösen nyitottak az innovációkra. Elsősorban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >