Minőségi termékek és extra kedvezmények a Rossmannban
A kevesebb néha több. Amikor nem a szeretetről, a puszikról és a meghittségről van szó – hanem az árakról. Kevesebbet költenél? Nincs tragédia, a Rossmann sajátmárkás Babydream babatermékeire és Rossmanó babaprogramjára mindig számíthatsz.
A sok szülő által ismert és kedvelt Rossmanó program már több mint 10 éve kínál folyamatosan frissülő, személyre szabott ajánlatokat és rengeteg kedvezményt a szülőknek a várandósságtól egészen a baba 3 éves koráig.
A regisztrációhoz nem kell mást tenni, csak igényelni a babaprogramhoz is használható Rossmann+ virtuális kártyát online, és a babakedvezményekhez kitölteni a 3 év alatti gyermek adatait is, majd véglegesíteni a regisztrációd. Meglévő Rossmann+ tagságunkat bármikor frissíthetjük egy új jövevény érkezésekor és máris elérhető az összes kedvezmény, az egész országban, minden egyes Rossmann üzletben, az Online Drogériában és mobil applikáción keresztül is!
A kisbabás szülők igényeinek, és nekik szóló kedvezmények finomhangolása
„A Rossmanó Babaprogram azért született, hogy szebbé és könnyebbé tegye a babák és szüleik első éveit. A program különböző korcsoportoknak szóló termékek kedvezményekkel összevont tárháza, aminek anyagát szakértőkkel állítottuk össze, hogy ajánlásaik segítségével egyszerűbb legyen kiválasztani az akciós ajánlatok közül mindenkinek azt, amire éppen szüksége van”
– mondta el Takács Noémi a Rossmann baba és egyéb kozmetika kategóriájának senior beszerzője.
Negyedévszázados tapasztalat a babatermékek útvesztőjében
A Babydream márka sikerét sokéves tapasztalat támasztja alá, több mint 25 éves múltra tekint vissza Németországban. A Rossmann egyik első saját márkájaként rengeteg vásárló bizalmát élvezi. A termékek szigorú szabványok és törvények betartása mellett készülnek, a teljes gyártási folyamat szigorúan ellenőrzött. Szállítóik az ellenőrzött biológiai gazdálkodások elé támasztott követelményeknek megfelelően dolgoznak. A termékek előállításánál nem szerepelhetnek mesterséges összetevők és a termelők nem használnak kémiai, szintetikus növényvédőszereket, nitrogén alapú tápoldatokat, és természetesen a géntechnika is abszolút tabu.
A Babydream termékei kedvező áruk és magas minőségük miatt sok kisgyermekes háztartás próbáját kiállták már.
Tudják mire vágysz! És hogy mire van szükség
A Rossmann sajátmárkás bársonyosan puha prémium pelenkái optimálisan védik az érzékeny bababőrt. Akár 12 órán keresztül szárazak maradnak, és rendkívül gyorsan felszívják a folyadékot. Az optimális illeszkedés nagy mozgásszabadságot és viselési kényelmet biztosít, így babája gondtalanul fedezheti fel a világot, és jól aludhat éjszaka.
A babaápoló termékeknél a klasszikus kék termékek színezőanyag-, tartósítószer-, ásványi olaj-, paraffinolaj-mentesek. Bőrkímélő hatásuk bőrgyógyászok által igazolt. A szenzitív, zöld csomagolású termékekre mindaz érvényes, mint a kék klasszikus termékekre, azon felül parfümmentesek és kifejezetten ajánlottak akár érzékeny bőrű felnőttek számára is.
A bébiételek gondosan összeválogatott alapanyagokból készülnek, színezőanyag, tartósítószer, ízfokozó aromák és hozzáadott cukor nélkül. Kínálatunkban minden korosztály számára megtalálható a változatos étrendhez szükséges választék.
Mindemellett a Babydream márka bébikellékekből is széles skálát kínál a családok számára: formatervezett, biztonsági fültisztító pálcika, vidám figurás vízhőmérő, hűtőrágóka fogzáshoz. Mindenki megtalálhatja a kedvére valót, kezdve a szundikendőtől, mely sokszor az alvás elengedhetetlen kelléke, a különböző plüssökön át a csörgőkig, a készségfejlesztő játékokig. A puha textilből készült termékek vidám színei segítik a látás, tapintás fejlődését, a formák, színek felismerését.
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >