Minőségi munka a BA-HA-MA’S-nál
Az 1994-ben alapított BA-HA-MA’S Kft. számára 2017-ben a legfontosabb piaci változás az áfacsökkentés volt két fontos értékesítési csatornában is: a baromfihús áfájának csökkentése elsősorban a kiskereskedelmi szektorban, a vendéglátás áfacsökkentése a HoReCa-szektorban jelentkezett. Tapasztalataik szerint az adókulcsok csökkentése jótékony hatással volt a fogyasztásra mindkét területen.

Péterszegi János
tulajdonos-ügyvezető
BA-HA-MA’S
– Arra számítunk, hogy ez a hatás idén sem marad el, sőt az év elejétől például a halak áfájának csökkenésével ez még fokozódik, és mind az otthoni, mind a vendéglátóhelyi fogyasztásra jó hatással lesz – mondja Péterszegi János, a BA-HA-MA’S Kft. tulajdonosa.
A cég termékválasztékának kialakításában tavaly is követte a vevői elvárásokat: a gasztronómia növekvő igényességét és új termékek iránti keresletét, a közétkeztetés igényét a törvényi előírások betartását lehetővé tévő alapanyagok és feldolgozott termékek iránt, valamint a kiskereskedelem kisebb kiszerelésű termékekre vonatkozó szükségleteit. A munkaerőpiaci helyzet okozta kihívásokat ők is tapasztalták. Ezekre a jelenségekre a cég új toborzási technikák bevezetésével és a munkafolyamataik hatékonyságának növelésével válaszolt.
Az idei évben munkafolyamataik precízebb megtervezésével elsősorban a szolgáltatásminőség javítására fókuszálnak. Megvalósítandó célként tűzték ki a munkaminőség-mutatóik további javítását, mert úgy látják, hogy vásárlóik számára a mutatók által leírt értékek rendkívül fontosak. 100%-ban magyar tulajdonban lévő, családi vállalatként fontosnak tartják a felhalmozott tapasztalat és tudásanyag átadását is a következő generáció számára. Ezen a téren folytatják a 2017-ben megkezdett munkát: a cégalapítás óta már a harmadik tulajdonosi generáció vesz részt aktívan az értékteremtő munkában. A piacban további lehetőségeket látnak, a javuló makrogazdasági mutatók miatt a fogyasztás bővülése minden piaci szereplő számára lehetőséget teremt a növekedésre, fejlődésre. //
Vevőkör:
RETAIL ÉS HORECA
Főbb forgalmazott kategóriák:
GYORSFAGYASZTOTT ÉLELMISZEREK
Bruttó forgalom, 2016.:
8,8 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
10,3 MRD HUF
Honlap: www.bahamas.hu
Területi lefedettség:
KÖZÉP-MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját…
Tovább olvasom >Kivezetné Daniel Kretinsky a Metrót a tőzsdéről
A cseh milliárdos Daniel Kretinsky cége, a EP Global Commerce…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >