Minőségi Magyar termékek a Zsindelyes Fesztiválon
Dinamikusan fejlődő világunkban minden változik, az igények is. Viszont a fogyasztók egyre inkább ragaszkodnak a hagyományokhoz, a nemzeti, jó minőségű Magyar élelmiszerekhez. Ezt az igényt felismerve jött létre 12 évvel ezelőtt a HÍR.
Ez a Hagyományok Ízek Régiók programot takarja, aminek lényege, hogy nyolcvan szakértő, mintegy 300 magyar, illetve speciálisan regionális, hagyományos élelmiszert válogatott ki, amelyeket egy közös kiadványban jelentetett meg. A cél, hogy a magyar gasztronómiai kultúra színesebbé, színvonalasabbá váljon, illetve hogy a külföldi és hazai fogyasztók is közelebbről megismerkedjenek a magyar hagyományokkal. A Zsindelyes Pálinkafőzde is a program mellé állt, ezt mutatja az is, hogy a szeptember 4-én megrendezésre kerülő IV. Zsindelyes Pálinka és Népi Gasztronómiai Fesztiválon is helyet kapnak ezek a kiváló termékek. Külön kiállítói sor kerül kialakításra a számukra, ahol a helyi specialitású pirított napraforgó, illetve rétesek és szódavíz mellett megismerkedhetnek az érdeklődők egyéb hagyományos élelmiszerekkel is, mint a klasszikusnak mondható kürtőskalács, kenyérlángos, debreceni vásári füzéres perec, dübbencs, kecskesajt, gyümölcs aszalványok, méz, és ezekből készült ételek.
Ugyanezen a helyszínen kap lehetőséget a bemutatkozásra a KMÉ, vagyis a Kiváló Magyar Élelmiszerek csoportja. A célja a programnak hasonló, mint az előzőekben említett HÍR: az arra érdemes magyar élelmiszerek népszerűsítése a fogyasztók körében. Viszont ebben az esetben az elismerés egy védjeggyel jár, ami rákerül a címkékre, így a vásárlók tájékoztatása szinte biztos. 1998 óta létezik ez a minősítő rendszer, aminek következménye leginkább a tudatos vásárlás elősegítése, illetve az általános termékjavulás Magyarországon. Ma megközelítőleg 400 terméket tiszteltek meg a szakértők ezzel a védjeggyel, köztük számos Zsindelyes Pálinkát is. Ezekről, és még más környékbeli, illetve országosan is elismert élelmiszerekről is tájékozódhatnak az érdeklődők, ha a IV. Zsindelyes Fesztiválra érkeznek szeptember 4-én.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >