Minőségi frissülés 5300 éves múlttal egy palacknyira
A hotelek, az éttermek és a cateringszolgáltató cégek frissítő álma valósulhat meg a hazánkban új ásványvíz érkezésével. 400 méter mélyről, 5300 éves múlttal, szemrevaló palackban végre megérkezik a Römerquelle, mely prémium felfrissülésre vágyó fogyasztói számára utat nyit a kulináris élvezetekhez. A minőségi víz rangos képviselője Magyarországon március végétől elérhető.
A Römerquelle márka jóval több, mint egy átlagos ásványvíz márka, és sokkal limitáltabban elérhető a hagyományos társainál. A Römerquelle története nagyon régen indult és nagyon mélyről tört fel, hogy végül a Coca-Cola Römerquelle palackjaiban kiteljesedjen – leginkább azok számára, akiknek a frissesség a szenvedélye, és nagyra értékelik a prémium termékeket és a legmagasabb színvonalat.
A kivételes finomságú és bársonyosságú ásványvizet a Burgenlandban található, 5300 éves Edelstal (magyarul Nemesvölgy) forrásból nyerik 400 méter mélyről. A víz utat nyit a kulináris élvezetekhez, vitalitást ad, és felfrissíti az érzékeket, immár több mint fél évszázada. 1965-ben alapították meg a Römerquelle céget, amely 2003 óta a Coca-Cola Company tulajdonát képezi és évente körülbelül 150 millió liter ásványvizet palackoznak.
A Römerquelle ásványvíz hazánkban a HoReCa szektor kiválasztott helyszínein elérhető. A termék 0,33, illetve 0,75 literes kiszerelésben, szénsavas és szénsavmentes változatban kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >