Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N Referencia Zrt. A saját márkás higiéniai papírtermékek gyártásának és felhasználásának elindítása egyszerre segíti a Kelet-Közép Európai régió vezető facility management vállalata ellátási láncainak optimalizálását, a minőségi sztenderdizálást, valamint a létesítményüzemeltetési feladatok még fenntarthatóbb módon történő ellátását is.
Újabb mérföldkőhöz érkezett az idén 32 éves B+N Referencia Zrt., amely, HYGON brand alatt teljesen új, saját márkás higiéniai papírtermékcsaládot indított el. A HYGON termékek közös értéke a környezetbarát előállítás és a magas fokú funkcionalitás, miközben a gyártás elindítása mérsékli a B+N beszállítói függőségét, egyúttal elősegíti, hogy a vállalat a létesítményüzemeltetési feladatokat ezen a téren is egységes, magas minőségen tudja ellátni. A B+N megbízásából a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. által gyártott termékeket elsőként a hazai piacon vezetik be, de a tervek szerint a B+N külföldi leányvállalatainál is használni fogják.
A HYGON papírtermékei a fenntarthatóság, minőség és ellátásbiztonság hármasára épülnek. A termékek a Forest Stewardship Council (Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa) által kiadott környezetvédelmi tanúsítvánnyal rendelkeznek. Csomagolásuk újrahasznosítható. Kiemelt cél az ellátási láncok lerövidítése és az alacsonyabb karbonkibocsátás. Ennek érdekében a HYGON termékeket a gyártó a központi raktár mellett, akár közvetlenül a felhasználási helyekre juttatja el, elkerülve a felesleges logisztikai köröket. A vállalatnál jelenleg zajlik az EU Ecolabel tanúsítás, miközben a portfólió további bővítését, így például saját márkás, környezettudatos tisztítószerek fejlesztését is tervezi.
„A HYGON termékcsalád elindítása egyszerre szolgálja ügyfeleink érdekeit és támogatja fenntarthatósági célkitűzéseink teljesítését. Vállalatunk Magyarországon és 8 további európai országban összesen 21 ezer helyszínen lát el létesítményüzemeltetési feladatokat. A HYGON termékek révén ezt a jövőben még egységesebb és magasabb színvonalon, egyúttal fenntartható módon tudjuk biztosítani partnereink részére”
– mondta Szij Csaba, a B+N Referencia Zrt. vezérigazgató-helyettese.
A B+N partnereként a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. gyártja a HYGON termékeket. A két vállalat másfél éve dolgozik együtt épülethigiéniai területen, közös értékek és jövőkép mentén. A papírtermékek gyártása során a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. számos fenntarthatósági szempontot érvényesít. A csomagolások között megtalálhatók fóliamentes és újrahasznosított kartonból készült megoldások. Az eltérő felhasználási célokhoz igazodva a gyártási technológiákat és az alapanyag-arányokat is optimalizálják, legyen szó kéztörlőkről vagy toalettpapírok összetételéről.
„Számos ponton találkozik a B+N és a MAGYAR PISZKE PAPÍR üzleti szemlélete. Mindkét vállalat innovatív és elkötelezett a fenntarthatóság iránt, legyen szó a termékek fejlesztéséről, gyártástechnológiáról vagy a logisztikáról. Hiszünk abban, hogy a fenntarthatóság nemcsak környezeti, hanem gazdasági előnyt is jelent. A korábban drágábbnak hitt öko-megoldások ma már legalább azonos költségszintet, de sok esetben megtakarítást is jelentenek a higiéniai termékek felhasználása területén”
– fogalmazott Bodrogai Ferenc, a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. tulajdonosa és ügyvezetője.
A létesítményüzemeltetés területén több mint 30 éves tapasztalattal rendelkező B+N Referencia Zrt. jelenleg 9 országban van jelen. Magyarország egyik legnagyobb foglalkoztatójaként 15 ezer bejelentett munkavállalóval rendelkezik. Itthon közel 6000 speciális képzésben részesült munkavállalót foglalkoztat csak a kórháztakarítási ágazatban. A cégcsoport külföldi piacain ügyfeleinek 98%-a versenypiaci szereplő. A HYGON termékcsalád bevezetésével a vállalat nemcsak saját működését teszi zöldebbé, hanem ügyfelei számára is egy környezetbarát, jövőbe mutató megoldást kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >Publikálta fenntarthatósági jelentését az OPUS GLOBAL Nyrt.
Immár harmadik fenntarthatósági jelentését tette közzé az OPUS GLOBAL Nyrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >