Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N Referencia Zrt. A saját márkás higiéniai papírtermékek gyártásának és felhasználásának elindítása egyszerre segíti a Kelet-Közép Európai régió vezető facility management vállalata ellátási láncainak optimalizálását, a minőségi sztenderdizálást, valamint a létesítményüzemeltetési feladatok még fenntarthatóbb módon történő ellátását is.
Újabb mérföldkőhöz érkezett az idén 32 éves B+N Referencia Zrt., amely, HYGON brand alatt teljesen új, saját márkás higiéniai papírtermékcsaládot indított el. A HYGON termékek közös értéke a környezetbarát előállítás és a magas fokú funkcionalitás, miközben a gyártás elindítása mérsékli a B+N beszállítói függőségét, egyúttal elősegíti, hogy a vállalat a létesítményüzemeltetési feladatokat ezen a téren is egységes, magas minőségen tudja ellátni. A B+N megbízásából a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. által gyártott termékeket elsőként a hazai piacon vezetik be, de a tervek szerint a B+N külföldi leányvállalatainál is használni fogják.
A HYGON papírtermékei a fenntarthatóság, minőség és ellátásbiztonság hármasára épülnek. A termékek a Forest Stewardship Council (Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa) által kiadott környezetvédelmi tanúsítvánnyal rendelkeznek. Csomagolásuk újrahasznosítható. Kiemelt cél az ellátási láncok lerövidítése és az alacsonyabb karbonkibocsátás. Ennek érdekében a HYGON termékeket a gyártó a központi raktár mellett, akár közvetlenül a felhasználási helyekre juttatja el, elkerülve a felesleges logisztikai köröket. A vállalatnál jelenleg zajlik az EU Ecolabel tanúsítás, miközben a portfólió további bővítését, így például saját márkás, környezettudatos tisztítószerek fejlesztését is tervezi.
„A HYGON termékcsalád elindítása egyszerre szolgálja ügyfeleink érdekeit és támogatja fenntarthatósági célkitűzéseink teljesítését. Vállalatunk Magyarországon és 8 további európai országban összesen 21 ezer helyszínen lát el létesítményüzemeltetési feladatokat. A HYGON termékek révén ezt a jövőben még egységesebb és magasabb színvonalon, egyúttal fenntartható módon tudjuk biztosítani partnereink részére”
– mondta Szij Csaba, a B+N Referencia Zrt. vezérigazgató-helyettese.
A B+N partnereként a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. gyártja a HYGON termékeket. A két vállalat másfél éve dolgozik együtt épülethigiéniai területen, közös értékek és jövőkép mentén. A papírtermékek gyártása során a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. számos fenntarthatósági szempontot érvényesít. A csomagolások között megtalálhatók fóliamentes és újrahasznosított kartonból készült megoldások. Az eltérő felhasználási célokhoz igazodva a gyártási technológiákat és az alapanyag-arányokat is optimalizálják, legyen szó kéztörlőkről vagy toalettpapírok összetételéről.
„Számos ponton találkozik a B+N és a MAGYAR PISZKE PAPÍR üzleti szemlélete. Mindkét vállalat innovatív és elkötelezett a fenntarthatóság iránt, legyen szó a termékek fejlesztéséről, gyártástechnológiáról vagy a logisztikáról. Hiszünk abban, hogy a fenntarthatóság nemcsak környezeti, hanem gazdasági előnyt is jelent. A korábban drágábbnak hitt öko-megoldások ma már legalább azonos költségszintet, de sok esetben megtakarítást is jelentenek a higiéniai termékek felhasználása területén”
– fogalmazott Bodrogai Ferenc, a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. tulajdonosa és ügyvezetője.
A létesítményüzemeltetés területén több mint 30 éves tapasztalattal rendelkező B+N Referencia Zrt. jelenleg 9 országban van jelen. Magyarország egyik legnagyobb foglalkoztatójaként 15 ezer bejelentett munkavállalóval rendelkezik. Itthon közel 6000 speciális képzésben részesült munkavállalót foglalkoztat csak a kórháztakarítási ágazatban. A cégcsoport külföldi piacain ügyfeleinek 98%-a versenypiaci szereplő. A HYGON termékcsalád bevezetésével a vállalat nemcsak saját működését teszi zöldebbé, hanem ügyfelei számára is egy környezetbarát, jövőbe mutató megoldást kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Zöld minimum javaslatcsomagot dolgozott ki az ÉVOSZ
Az ÉVOSZ Fenntarthatósági Tagozata „Zöld minimum” néven jegyzett javaslatcsomagot dolgozott…
Tovább olvasom >A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >