Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N Referencia Zrt. A saját márkás higiéniai papírtermékek gyártásának és felhasználásának elindítása egyszerre segíti a Kelet-Közép Európai régió vezető facility management vállalata ellátási láncainak optimalizálását, a minőségi sztenderdizálást, valamint a létesítményüzemeltetési feladatok még fenntarthatóbb módon történő ellátását is.
Újabb mérföldkőhöz érkezett az idén 32 éves B+N Referencia Zrt., amely, HYGON brand alatt teljesen új, saját márkás higiéniai papírtermékcsaládot indított el. A HYGON termékek közös értéke a környezetbarát előállítás és a magas fokú funkcionalitás, miközben a gyártás elindítása mérsékli a B+N beszállítói függőségét, egyúttal elősegíti, hogy a vállalat a létesítményüzemeltetési feladatokat ezen a téren is egységes, magas minőségen tudja ellátni. A B+N megbízásából a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. által gyártott termékeket elsőként a hazai piacon vezetik be, de a tervek szerint a B+N külföldi leányvállalatainál is használni fogják.
A HYGON papírtermékei a fenntarthatóság, minőség és ellátásbiztonság hármasára épülnek. A termékek a Forest Stewardship Council (Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa) által kiadott környezetvédelmi tanúsítvánnyal rendelkeznek. Csomagolásuk újrahasznosítható. Kiemelt cél az ellátási láncok lerövidítése és az alacsonyabb karbonkibocsátás. Ennek érdekében a HYGON termékeket a gyártó a központi raktár mellett, akár közvetlenül a felhasználási helyekre juttatja el, elkerülve a felesleges logisztikai köröket. A vállalatnál jelenleg zajlik az EU Ecolabel tanúsítás, miközben a portfólió további bővítését, így például saját márkás, környezettudatos tisztítószerek fejlesztését is tervezi.
„A HYGON termékcsalád elindítása egyszerre szolgálja ügyfeleink érdekeit és támogatja fenntarthatósági célkitűzéseink teljesítését. Vállalatunk Magyarországon és 8 további európai országban összesen 21 ezer helyszínen lát el létesítményüzemeltetési feladatokat. A HYGON termékek révén ezt a jövőben még egységesebb és magasabb színvonalon, egyúttal fenntartható módon tudjuk biztosítani partnereink részére”
– mondta Szij Csaba, a B+N Referencia Zrt. vezérigazgató-helyettese.
A B+N partnereként a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. gyártja a HYGON termékeket. A két vállalat másfél éve dolgozik együtt épülethigiéniai területen, közös értékek és jövőkép mentén. A papírtermékek gyártása során a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. számos fenntarthatósági szempontot érvényesít. A csomagolások között megtalálhatók fóliamentes és újrahasznosított kartonból készült megoldások. Az eltérő felhasználási célokhoz igazodva a gyártási technológiákat és az alapanyag-arányokat is optimalizálják, legyen szó kéztörlőkről vagy toalettpapírok összetételéről.
„Számos ponton találkozik a B+N és a MAGYAR PISZKE PAPÍR üzleti szemlélete. Mindkét vállalat innovatív és elkötelezett a fenntarthatóság iránt, legyen szó a termékek fejlesztéséről, gyártástechnológiáról vagy a logisztikáról. Hiszünk abban, hogy a fenntarthatóság nemcsak környezeti, hanem gazdasági előnyt is jelent. A korábban drágábbnak hitt öko-megoldások ma már legalább azonos költségszintet, de sok esetben megtakarítást is jelentenek a higiéniai termékek felhasználása területén”
– fogalmazott Bodrogai Ferenc, a MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. tulajdonosa és ügyvezetője.
A létesítményüzemeltetés területén több mint 30 éves tapasztalattal rendelkező B+N Referencia Zrt. jelenleg 9 országban van jelen. Magyarország egyik legnagyobb foglalkoztatójaként 15 ezer bejelentett munkavállalóval rendelkezik. Itthon közel 6000 speciális képzésben részesült munkavállalót foglalkoztat csak a kórháztakarítási ágazatban. A cégcsoport külföldi piacain ügyfeleinek 98%-a versenypiaci szereplő. A HYGON termékcsalád bevezetésével a vállalat nemcsak saját működését teszi zöldebbé, hanem ügyfelei számára is egy környezetbarát, jövőbe mutató megoldást kínál.
Kapcsolódó cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >K&H: megtörtént a fordulat, előkerültek a hitelesek
A lakossági hitelezés egyértelműen fordulóponthoz érkezett. A 2023 eleji visszaesés…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >