Minimálisan csökkent a Tesco piaci részesedése, a többiek növekedtek
Nem tudta megtartani korábbi piaci részesedését a Tesco a brit élelmiszerboltok piacán az elmúlt három hónapban, ám a csökkenés mindössze egyetlen tized, így a cég a korábbi 30,9 százalék után jelenleg még mindig 30,8 százalékot tudhat magáénak.
A Tesco így továbbra is a legnagyobb piaci szereplő. A második helyen a Wal-Mart leányvállalata, az Asda Group Ltd. áll, mely a korábbi 16,7 százalékról 17,0 százalékra növelte piaci részesedését. A harmadik J Sainsbury 16,0 százalékra nőtt 15.7 százalékról, a negyedik William Morrison Supermarkets pedig 11,2 százalékról 11,6 százalékra tornázta fel magát.
A diszkontok közül az Aldi, a Netto és a Lidl együttes részesedése 6,1 százalékra nőtt egy év alatt, és bár a diszkontok növekedése lassult, az Aldi és a Lidl átlagon felül teljesített – írja a Wall Street Journal nyomán a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >