Minimálisan csökkent a Tesco piaci részesedése, a többiek növekedtek
Nem tudta megtartani korábbi piaci részesedését a Tesco a brit élelmiszerboltok piacán az elmúlt három hónapban, ám a csökkenés mindössze egyetlen tized, így a cég a korábbi 30,9 százalék után jelenleg még mindig 30,8 százalékot tudhat magáénak.
A Tesco így továbbra is a legnagyobb piaci szereplő. A második helyen a Wal-Mart leányvállalata, az Asda Group Ltd. áll, mely a korábbi 16,7 százalékról 17,0 százalékra növelte piaci részesedését. A harmadik J Sainsbury 16,0 százalékra nőtt 15.7 százalékról, a negyedik William Morrison Supermarkets pedig 11,2 százalékról 11,6 százalékra tornázta fel magát.
A diszkontok közül az Aldi, a Netto és a Lidl együttes részesedése 6,1 százalékra nőtt egy év alatt, és bár a diszkontok növekedése lassult, az Aldi és a Lidl átlagon felül teljesített – írja a Wall Street Journal nyomán a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >