Minimálisan csökkent a Tesco piaci részesedése, a többiek növekedtek
Nem tudta megtartani korábbi piaci részesedését a Tesco a brit élelmiszerboltok piacán az elmúlt három hónapban, ám a csökkenés mindössze egyetlen tized, így a cég a korábbi 30,9 százalék után jelenleg még mindig 30,8 százalékot tudhat magáénak.
A Tesco így továbbra is a legnagyobb piaci szereplő. A második helyen a Wal-Mart leányvállalata, az Asda Group Ltd. áll, mely a korábbi 16,7 százalékról 17,0 százalékra növelte piaci részesedését. A harmadik J Sainsbury 16,0 százalékra nőtt 15.7 százalékról, a negyedik William Morrison Supermarkets pedig 11,2 százalékról 11,6 százalékra tornázta fel magát.
A diszkontok közül az Aldi, a Netto és a Lidl együttes részesedése 6,1 százalékra nőtt egy év alatt, és bár a diszkontok növekedése lassult, az Aldi és a Lidl átlagon felül teljesített – írja a Wall Street Journal nyomán a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >