Mindig jólesik egy korty optimizmus
A gazdasági válság ellenére, vagy éppen annak hatására decemberben minden eddiginél többet költöttünk Magyarországon Coca-Colára. Az év utolsó hónapjában minden szénsavas üdítőitalra kiadott 100 forintból 36-ot a kategóriavezető Coca-Colára szántunk.
„Ezek a piaci eredmények is azt mutatják, hogy most különösen nagy szükségünk van egy korty kikapcsolódásra, optimizmusra, boldogságra” – mondta Aniot Dávid, a Coca-Cola Magyarország márkacsoport menedzsere. „A Coca-Cola hazánkban igazi LoveMark. Vagyis olyan márka, amelyhez a magyarok annyira kötődnek érzelmileg, hogy még a nehezebb pénzügyi helyzetben sem mondanak le róla. A Coca-Cola mindig is egyet jelentett a pozitív életérzéssel, az optimizmussal. Az utóbbi hónapok eredményei azt mutatják, hogy az embereknek a jelen körülmények között még inkább szükségük van arra, hogy egy-egy rövid pillanatra élvezni tudják az élet apró örömeit.”
Erre a gondolatra épít a Coca-Cola új globális marketingkampánya is, amely elsőként az Egyesült Államokban mutatkozott be. Az „Open Happiness” kampány hazánkban jó esélyekkel indul: egy nemrégiben elvégzett felmérés szerint ugyanis a magyar fogyasztók egyharmada a Coca-Coláról már ma is az optimizmusra asszociál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >