Mindenünk a tiéd!
A vendéglátóhelyi mosdók tervezése és működtetése óriási kreatív szabadságot adhat belsőépítészeknek és üzlettulajdonosoknak egyaránt – mi is írtunk már nagyon eredeti, a funkcionálison túl komoly marketingértékkel is bíró éttermi illemhelyekről. Egy-egy „kényelmi” szolgáltatás, pluszfunkció vagy akár csak egy jópofa geg jó kis publicitást biztosíthat a helynek.
A torontói Mildred’s Temple Kitchen étterem tulajdonosa a Valentin napot „terjesztette ki” a mosdóig. Bizonyára sok tévéshow-t nézhetett ő is, amikben olyasmit szoktak kérdezni, hogy „melyik volt a legizgalmasabb hely, ahol életedben eddig csináltad…” Nos, Donna Dooher segített azoknak, akiknek nem volt elég fantáziájuk vagy bátorságuk valamilyen különleges helyen kipróbálni… természetesen a szexet. A február 14-e alkalmából szervezett bulikat így reklámozta: „Próbálja ki Mildred szexi mosdóját a Nagy Szerelem hétvégéjén!” Az étterem 4(!) illemhelyén, akárcsak egy repülőgépen, lámpa jelzi a foglaltságot, a rendszert olyan érzékelők vigyázzák, amelyek külön is jelzik, ha egy pár megy be a helyiségbe. Ami ugye kicsit tágasabb helyet ajánl, mint egy repülőgép vécéje, ami ugyancsak kultikus célpont a „gyűjtőknek”.
Ha már étteremről beszélünk, tegyük hozzá, a Temple Kitchen menüjét is a Valentin naphoz igazították: afrodiziákumnak tartott alapanyagokkal főzték a fogásokat. Étel és program – a helyi egészségügyi hatóságok nem találnak az ötletben semmi kivetnivalót addig, míg a vállalkozó szellemű vendégeket nem a konyhába invitálják, a mellékhelyiségeket pedig megfelelően takarítják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >