Mindenünk a tiéd!

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 05. 20. 08:00

A vendéglátóhelyi mosdók tervezése és működtetése óriási kreatív szabadságot adhat belsőépítészeknek és üzlettulajdonosoknak egyaránt – mi is írtunk már nagyon eredeti, a funkcionálison túl komoly marketingértékkel is bíró éttermi illemhelyekről. Egy-egy „kényelmi” szolgáltatás, pluszfunkció vagy akár csak egy jópofa geg jó kis publicitást biztosíthat a helynek.

A torontói Mildred’s Temple Kitchen étterem tulajdonosa a Valentin napot „terjesztette ki” a mosdóig. Bizonyára sok tévéshow-t nézhetett ő is, amikben olyasmit szoktak kérdezni, hogy „melyik volt a legizgalmasabb hely, ahol életedben eddig csináltad…” Nos, Donna Dooher segített azoknak, akiknek nem volt elég fantáziájuk vagy bátorságuk valamilyen különleges helyen kipróbálni… természetesen a szexet. A február 14-e alkalmából szervezett bulikat így reklámozta: „Próbálja ki Mildred szexi mosdóját a Nagy Szerelem hétvégéjén!” Az étterem 4(!) illemhelyén, akárcsak egy repülőgépen, lámpa jelzi a foglaltságot, a rendszert olyan érzékelők vigyázzák, amelyek külön is jelzik, ha egy pár megy be a helyiségbe. Ami ugye kicsit tágasabb helyet ajánl, mint egy repülőgép vécéje, ami ugyancsak kultikus célpont a „gyűjtőknek”.

Ha már étteremről beszélünk, tegyük hozzá, a Temple Kitchen menüjét is a Valentin naphoz igazították: afrodiziákumnak tartott alapanyagokkal főzték a fogásokat. Étel és program – a helyi egészségügyi hatóságok nem találnak az ötletben semmi kivetnivalót addig, míg a vállalkozó szellemű vendégeket nem a konyhába invitálják, a mellékhelyiségeket pedig megfelelően takarítják.

Kapcsolódó cikkeink