Mindent a szemnek és a kéznek a húsvéti figuráknál
A tavalyi megújulás után most a szortiment minél látványosabb, teljesebb felvonultatására törekszik a húsvéti figurák meghatározó gyártója, a Bonbonetti. Arra a vásárlórétegre alapoz, amely a nehéz körülmények ellenére is bízik a márka nyújtotta biztonságban, a kiváló ár-érték arányban.A tavalyi húsvéti szezon a Nielsen-adatok szerint mind mennyiségben, mind értékben visszaesést hozott 2008-hoz képest. A Bonbonetti erre az évre is legjobb esetben stagnáló eladásokkal számol 2009-hez képest. A gazdasági környezet sem, és ennek következtében a fogyasztói hangulat sem lett tavaly tavasz óta optimistább.
Kiváró vásárlók
– A karácsonyi forgalomhoz hasonlóan azt gondoljuk, hogy a vásárlók kivárnak, az utolsó pillanatra tolják el a vásárlásaikat húsvétkor is – mondja Halászné Boldizsár Ilona, a Bonbonetti Kft. termékmenedzsere.
A Bonbonetti csak jó ár-érték arányú, valódi csokoládéból készült termékekkel van jelen a húsvéti szezonáruk piacán. A cégnél abban bíznak, hogy a megbízható, ismert, márkás termékeiket a vásárlók előnyben részesítik a márkátlanokkal szemben, ahogy ezt Mikuláskor is tették.
– Jó minőségű, megbízható termékekre ugyanis mindig szükség lesz. Még akkor is, amikor a makrokörnyezet hatására az édességekre költhető keret valószínűleg tovább csökken – szögezi le a termékmenedzser. – Ez kedvezhet a rosszabb minőségű, de olcsóbb termékeknek, a vásárlók jelentős hányada mégis kitart a megfelelő ár-érték arányú termékek mellett. A felelős gyártóknak rájuk kell alapozniuk piaci stratégiájukat.
Tasakban már húsvétkor is
A Bonbonetti 2009-ben sikeresen megújította Tibi márkacsaládját, kibővítette húsvéti választékát. Az idei szezonban ezt a fogyasztók által is elfogadott választékot viszi tovább Tibi és Disney márkák alatt.
– Nagyon sikeres volt a 2009-es szezonban a tasakos szortimentünk bevezetése – említi meg Halászné Boldizsár Ilona. – A 100 grammos tasakokban 8-10 db kis nyuszit, bárányt és kis tojást kínálunk. A plüssbábos Tibi ajándékcsomagjainkkal eddig minden szezonban teljes sikerre számíthattunk. Itt a csomagban található igényes, jó minőségű plüssbábokat cseréljük, most egy új kacsabábbal lepjük meg a gyerekeket és szüleiket, akiknek megkönnyítjük a vásárlási választását.
Minden oldalról csalogató displayek
Az eladáshelyi „csatában” is új eszközöket alkalmaznak idén. Megújítják a Tibi és Disney nyuszikat, ajándékcsomagokat kínáló displayeket. Az új displayjel sokkal látványosabb kihelyezéseket lehet kialakítani a kis és nagy alapterületű üzletekben egyaránt. A vásárlók pedig minden oldalról hozzáférhetnek a húsvéti figurákhoz, könnyebben kivehetik a tálcákból a kiválasztott csokoládét.
A nagy alapterületű üzletekben továbbra is egész palettás displayt helyeznek ki, amelyen a teljes Tibi szortiment megjeleníthető. Ez nagymértékben segít a vásárlóknak, hiszen egy pillantással áttekinthető a választék, nem kell több helyen keresgélni a Tibi húsvéti tojásokat, nyuszikat, drazsékat és ajándékcsomagokat.
Sz. L.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >