Mindent a szemnek és a kéznek a húsvéti figuráknál
A tavalyi megújulás után most a szortiment minél látványosabb, teljesebb felvonultatására törekszik a húsvéti figurák meghatározó gyártója, a Bonbonetti. Arra a vásárlórétegre alapoz, amely a nehéz körülmények ellenére is bízik a márka nyújtotta biztonságban, a kiváló ár-érték arányban.A tavalyi húsvéti szezon a Nielsen-adatok szerint mind mennyiségben, mind értékben visszaesést hozott 2008-hoz képest. A Bonbonetti erre az évre is legjobb esetben stagnáló eladásokkal számol 2009-hez képest. A gazdasági környezet sem, és ennek következtében a fogyasztói hangulat sem lett tavaly tavasz óta optimistább.
Kiváró vásárlók
– A karácsonyi forgalomhoz hasonlóan azt gondoljuk, hogy a vásárlók kivárnak, az utolsó pillanatra tolják el a vásárlásaikat húsvétkor is – mondja Halászné Boldizsár Ilona, a Bonbonetti Kft. termékmenedzsere.
A Bonbonetti csak jó ár-érték arányú, valódi csokoládéból készült termékekkel van jelen a húsvéti szezonáruk piacán. A cégnél abban bíznak, hogy a megbízható, ismert, márkás termékeiket a vásárlók előnyben részesítik a márkátlanokkal szemben, ahogy ezt Mikuláskor is tették.
– Jó minőségű, megbízható termékekre ugyanis mindig szükség lesz. Még akkor is, amikor a makrokörnyezet hatására az édességekre költhető keret valószínűleg tovább csökken – szögezi le a termékmenedzser. – Ez kedvezhet a rosszabb minőségű, de olcsóbb termékeknek, a vásárlók jelentős hányada mégis kitart a megfelelő ár-érték arányú termékek mellett. A felelős gyártóknak rájuk kell alapozniuk piaci stratégiájukat.
Tasakban már húsvétkor is
A Bonbonetti 2009-ben sikeresen megújította Tibi márkacsaládját, kibővítette húsvéti választékát. Az idei szezonban ezt a fogyasztók által is elfogadott választékot viszi tovább Tibi és Disney márkák alatt.
– Nagyon sikeres volt a 2009-es szezonban a tasakos szortimentünk bevezetése – említi meg Halászné Boldizsár Ilona. – A 100 grammos tasakokban 8-10 db kis nyuszit, bárányt és kis tojást kínálunk. A plüssbábos Tibi ajándékcsomagjainkkal eddig minden szezonban teljes sikerre számíthattunk. Itt a csomagban található igényes, jó minőségű plüssbábokat cseréljük, most egy új kacsabábbal lepjük meg a gyerekeket és szüleiket, akiknek megkönnyítjük a vásárlási választását.
Minden oldalról csalogató displayek
Az eladáshelyi „csatában” is új eszközöket alkalmaznak idén. Megújítják a Tibi és Disney nyuszikat, ajándékcsomagokat kínáló displayeket. Az új displayjel sokkal látványosabb kihelyezéseket lehet kialakítani a kis és nagy alapterületű üzletekben egyaránt. A vásárlók pedig minden oldalról hozzáférhetnek a húsvéti figurákhoz, könnyebben kivehetik a tálcákból a kiválasztott csokoládét.
A nagy alapterületű üzletekben továbbra is egész palettás displayt helyeznek ki, amelyen a teljes Tibi szortiment megjeleníthető. Ez nagymértékben segít a vásárlóknak, hiszen egy pillantással áttekinthető a választék, nem kell több helyen keresgélni a Tibi húsvéti tojásokat, nyuszikat, drazsékat és ajándékcsomagokat.
Sz. L.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >