Mindennel számolva
A versenyen való részvétel nagyon szigorú szabályokhoz volt kötve, amelyeknek nem volt könnyű megfelelni.Anna és csapata úgy készült a termékkel, hogy ne csak a versenyen vegyenek részt, hanem az üzletek polcain is viszontláthassák azt. Piackutatásokat végeztek, dokumentáltak minden fázist, stratégiájuk van a jövőre nézve. Annát a kutatáson kívül a számok világa is nagyon érdekli. Úgy tűnik, hogy az elhivatottság a jövőbeni tervek mellett komoly felkészülést takar, és lehetséges, hogy egy év múlva egy sikeres üzletasszonnyal fogok beszélgetni a termékcsalád bővülésével kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >Több mint szállítmányozás – A logisztika határai és lehetőségei a Magyar Szállítmányozók Napján
„Meg kell érteni a jelent, és gondolkodni kell a jövőről.”…
Tovább olvasom >