Mindennel számolva
A versenyen való részvétel nagyon szigorú szabályokhoz volt kötve, amelyeknek nem volt könnyű megfelelni.Anna és csapata úgy készült a termékkel, hogy ne csak a versenyen vegyenek részt, hanem az üzletek polcain is viszontláthassák azt. Piackutatásokat végeztek, dokumentáltak minden fázist, stratégiájuk van a jövőre nézve. Annát a kutatáson kívül a számok világa is nagyon érdekli. Úgy tűnik, hogy az elhivatottság a jövőbeni tervek mellett komoly felkészülést takar, és lehetséges, hogy egy év múlva egy sikeres üzletasszonnyal fogok beszélgetni a termékcsalád bővülésével kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >