Mindennel számolva
A versenyen való részvétel nagyon szigorú szabályokhoz volt kötve, amelyeknek nem volt könnyű megfelelni.Anna és csapata úgy készült a termékkel, hogy ne csak a versenyen vegyenek részt, hanem az üzletek polcain is viszontláthassák azt. Piackutatásokat végeztek, dokumentáltak minden fázist, stratégiájuk van a jövőre nézve. Annát a kutatáson kívül a számok világa is nagyon érdekli. Úgy tűnik, hogy az elhivatottság a jövőbeni tervek mellett komoly felkészülést takar, és lehetséges, hogy egy év múlva egy sikeres üzletasszonnyal fogok beszélgetni a termékcsalád bővülésével kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >