Mindennél jobban
Minden évben nagyon készülünk, de idén mindennél jobban. Minden évben nagyon aggódunk és drukkolunk, de idén mindennél jobban. Minden évben nagyon akarjuk, de idén mindennél jobban. Minden évben hálásak és büszkék vagyunk, de idén mindennél jobban…
Talán így tudnám összefoglalni, hogy mennyiben volt más az idei év és a Business Days, mint bármikor korábban az elmúlt 15 évben. 2020 minden szempontból más, nem hasonlít semmihez, de hogy mindennél jobban kellett minden, az nem kérdés.
És azt hiszem, jól döntöttünk. Legalábbis ezt erősítették meg, akik ott voltak velünk, kicsit több mint ötszázan a konferencia négy napján. És bár a részvételi szám önmagában nem jelent semmit, azt mindenképp, hogy az FMCG-piac neves képviselőinek ilyen számú jelenlétére a karanténidőszak óta máshol nem volt példa. Köszönet illet mindenkit, aki bátor volt, vagy csak szimplán ott akart lenni velünk, akármilyen minőségében is, és azokat is, akik, bár velünk akartak lenni, valamilyen okból nem tudtak – hiszen gondolatban, tudom, hogy velünk voltak.
Talán soha ennyire alaposan nem készültünk, hogy biztonságban tudjunk mindenkit. És persze a programok összeállításában, a helyszín adta lehetőségek kihasználásában és a szórakoztató programokban is feladták idén a leckét a szabályozások. De mindennek megfeleltünk, és úgy tölthettünk együtt négy napot, mintha egy biztonságos, távoli kis szigetről néznénk az eseményeket, és beszélgetnénk arról, hogy mi történt, és mi fog…
És épp ez a baj: nem feltétlen tudjuk, hogy mi fog. Mindenki tervezi a jövő évet, és legalább három szcenárióval készül a szokásos formában: kell egy pesszimista, egy optimista, és a kettő között valahol. De csak egy bő év múlva fogjuk tudni, hogy melyiket terveztük jól.
Nehéz év áll előttünk, és még most jön ennek az évnek is a java, hiszen karácsony lesz, bármi is történik a világgal. Karácsonykor mindenki boldog akar lenni, akárhogy is zajlanak az események. Aztán lesz egy mókás szilveszter, amikor 11 órakor sokan fognak koccintani, majd aludni térnek, hiszen a jelen szabályozás a szilveszteri nagy buliknak idén nem ad teret. Ilyen se volt még szerintem soha. És sok minden nem volt még, de egyre inkább azt szeretném, ha azok a dolgok már nem is lennének, nekünk most ennyi változás legyen elég, a többit hagyjuk meg a következő 100 évre…
Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Országosan terjeszkedik a Dreher Sörgyárak kísérletező márkája, az ANTL
A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják…
Tovább olvasom >