Mindenki vitte a Szigeten a Drehert
Véget ért a 27. Sziget fesztivál, ahol több mint 500 ezer résztvevő bulizott. A fesztiválozók a long drinkek mellett a sör fogyasztották a legnagyobb mennyiségben az egyhetes rendezvény alatt.
Több éves együttműködését folytatta a Sziget Fesztivál és a Dreher. Az esemény hivatalos söreinek szállítása mellett több különböző helyszínen is találkozhattak a márkával a látogatók: „Hivatalos sörként támogattuk a bulizást, a pihenést pedig a Dreher Chill Zónával emeltük magasabb szintre. A nagyszínpad mellett a cseh sörök standján az idén már nem csak a Pilsner Urquellt, hanem a megújult prémium Kozelt is megkóstolhatták a fesztiválozók. A VIP-részlegben kialakított japán sarokban izgalmas japán falatkákkal kedveskedett a vendégekeknek, az Asahi Super Dry, az alkoholmentes Dreher 24 pedig az aktív felfrissülésre vágyókat várta” – mondta el lapunknak Mocsári Judit, a Dreher márkamenedzsere. Termékek szempontjából a Dreher Gold volt a legkeresettebb, de a Dreher Hidegkomlós is nagyon népszerű volt a nemzetközi márkák mellett.
A szervezők és a Dreher idén is közös fenntarthatósági programot hirdettek: kizárólag repoharakba csapolták a sört, a visszajuttatott üres dobozokért pedig ajándékot adtak a látogatóknak. A Dreher és a fesztiválszervezők a folyamatos digitális, TV- és citylight-kampányok mellett egy egyedi dobozos promócióval is jelen voltak: négyfajta funky-Sziget Fesztiválos dobozzal Sziget belépőket lehetett nyerni.
A fenti aktivitásaink szempontjából mi azt tapasztaltuk, hogy a látogatók pozitív élményeket szereztek, és ezt támogatva, a jövő évben is tovább tervezzük erősíteni a márkaélményt nyújtó aktivitásainkat” – hangsúlyozta Mocsári Judit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >