Minden versenyhivatal jóváhagyta a PepsiCo érdekeltségeinek felvásárlását
Mindhárom érintett ország versenyhivatala jóváhagyta a Karlovarské minerální vody (Kmv) számára az amerikai PepsiCo magyar leányvállalatának felvásárlását, illetve a cseh valamint szlovák érdekeltségeinek átvételét – közölte a Kmv és a tulajdonában lévő Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. közös közleményben hétfőn az MTI-vel.
A Karlovarské minerální vody januárban jelentette be, hogy a versenyhivatalok jóváhagyását követően felvásárolja a PepsiCo magyar, cseh és szlovák érdekeltségeit, illetve a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója és a franchise jogok birtokosa lesz. A tranzakciót a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. valósítja meg, amelynek egyik tulajdonosa a Kmv, a másik pedig a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, Balogh Levente.
Az engedélyezési folyamat Magyarország után Csehországban és Szlovákiában is lezajlott.
A tranzakcióval a Kmv-csoport a régió vezető ásványvíz- és üdítőital-gyártója lett.
A közlemény emlékeztet: az akvizíciót követően a csoportnak 11 gyára és 2500 alkalmazottja lesz, a cégcsoport éves forgalma pedig 545 millió dollárra emelkedik.
A Kmv-csoport az ásvány- és forrásvizek legnagyobb termelője Közép-Európában, 20 országba exportál, saját márkákkal van jelen Magyarországon, Bulgáriában és Ausztriában. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >