Minden út a növekedéshez vezet
Célegyenesben a készülődés az Anugára. Október 13–17. között 160 ezer látogatót várnak a kölni vásárközpontba. Az idei legnagyobb európai élelmiszer-szakvásáron 100 ország 6000-nél több kiállítója mutatja be kínálatát. A szakmában minden út Kölnbe vezet, még pontosabban a növekedéshez. A szokásos, a nyitónap előestéjén tartandó rendezvény húzóneve dr. Gordon Campbell, a Spar International vezérigazgatója.
Shoptour magyaroknak
A kísérő rendezvények közül kiemelkedik a „Kereskedelmi innovációk bemutatója”. A német Rewe-csoport, az Edeka és Norma-lánc közös, modern technológiával felszerelt mintaszupermarketjében látható a holnap eladóterének modellje.
A magyar kiállítók és látogatók figyelmébe ajánljuk a Trade magazin és a kölni vásárt képviselő Mon-Art által szervezett boltnéző tanulmányutat (shoptourt). Október 15-én, hétfőn 10–13 óra között szakmai látogatásra hívjuk az érdeklődőket a Rewe egyik szupermarketjébe, a Vierlinden bioszupermarketbe és a Delhaize egyik szupermarketjébe, amelyet a felújítás után nemrég nyitottak meg újra.
Sok kiállító az AMC standján
Négy csarnokban, összesen 700 négyzetméteres standterületen mutatkozik be országunk élelmiszeripara. Az Agrármarketing Centrum 66 vállalat stand- és installációs költségeit támogatja teljes egészében, illetve 50 százalékban.
Dobrotka Zsuzsa, az AMC marketingkommunikációs csoportvezetője hangsúlyozza:
– Mivel az Anuga tulajdonképpen tíz tematikus szakkiállítás koncentrált eseménye, élelmiszeriparunk adottságainak megfelelően a kiemelkedő fontosságú konzervet és szárazárut bemutató pavilonban, a mélyhűtött termékek csarnokában, a húsipari szakkiállításon, továbbá a tejipari szektorban lesz egy-egy magyar nemzeti stand.
Fókuszban a tej- és a hűtőipar
Állami támogatás nélkül tizenhárom további magyar élelmiszer-ipari cég állít ki az Anugán.
Az Anuga egyik legvonzóbb része a tejtermékek kiállítása. Idén 40 ország 330 vállalata a tej és tejtermékek világszerte egyedülállóan átfogó spektrumát prezentálja a kereskedelem beszerzői számára.
A tejipari cégek képviselőinek nemzetközi ágazati találkozóját október 14-én vasárnap, 17 órai kezdettel tartják a Congress-Centrum Ost konferenciatermében.
Hasonló szakmai-baráti összejövetelt rendeznek – idén először – a hűtőipari cégek kiállítói és látogatói számára is.
Jegyelővétel a budapesti képviseleten
A Koelnmesse hivatalos magyarországi képviseleténél kedvezményes áron adják a jegyeket. Így pénzt és időt takarít meg, aki elővételben veszi meg jegyét az Anugára. Ráadásul a vásár belépőjegyei ingyenes utazásra jogosítanak minden tömegközlekedési eszközre.
További információkkal Kakuk Márta áll az érdeklődők rendelkezésére:
m.kakuk@monart.axelero.net.
Budapesti telefon és fax: (1) 240-0810.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >