Minden újonnan nyíló Aldi parkolójában lesz e-töltő
Folytatódik az Aldi és az E.on együttműködése, amelynek keretében az energiavállalat telepíti az e-töltőket és nyújtja az e-mobilitási szolgáltatást az üzletláncnak; a megállapodás szerint az újonnan nyíló áruházaknál az igényektől függően egy vagy két töltőt telepítenek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/01/aldi.jpg)
Folytatódik az Aldi és az E.on e-töltős együttműködése
Az MTI-hez kedden eljuttatott közlemény szerint az Aldi és az E.on Hungária csoport 2018 óta működik együtt a magyarországi e-autózás infrastruktúrájának fejlesztésén. Jelenleg 89 áruház parkolójában 136 töltőponttal várják az e-autósokat országszerte.
Jamniczky Zsolt, az E.on Hungária csoport vezérigazgató-helyettese a közleményben hangsúlyozta: a két vállalat közösen lehetőséget teremt arra, hogy egyre többen, egyre könnyebben, gyorsabban és egyszerűbben férjenek hozzá a nyilvános töltőkhöz. A töltőhálózaton megújuló energiaforrásból származó, zöld áramot kínálnak, ezzel is segítve az ügyfeleket abban, hogy az elektromos autózás még fenntarthatóbb legyen.
Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója közölte, hogy a társaság biatorbágyi logisztikai központja, valamint boltjai teljes áramellátását zöld árammal biztosítják, és klímavédelmi projektek támogatásával ellensúlyozzák károsanyag-kibocsátásukat, így karbonsemlegesen működnek.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 153 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és több mint 4500 munkatársat foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >