Minden közösségi média-platformon leállítja hirdetéseit a Starbucks
A Starbucks is beállt azon cégek sorába, amelyek átmenetileg nem hirdetnek tovább közösségi médiaoldalakon.

Ők sem támogatják a gyűlöletbeszédet
A kávéóriás rövid közleményben adta hírül, hogy egy ideig nem jelentet meg reklámot a közösségi médiafelületeken. A cég folyamatos megbeszéléseket folytat médiaparnereivel és emberi jogi szervezetekkel annak érdekében, hogy megállítsák a gyűlöletbeszéd terjedését.
Pénteken Mark Zuckerberg úgy nyilatkozott, hogy a Facebook változtatni fog politikáján, hogy megtiltsa a gyűlöletbeszéd megjelenését hirdetéseiben. Zuckerberg hozzátette: a Facebook mostantól elrejti, vagy blokkolja az olyan tartalmakat, amelyeket gyűlöletkeltőnek értékel, és ez alól a politikusok oldalai, posztjai sem lesznek kivételek.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >Starbucks-stratégia: radikális változások az amerikai üzletekben
A Starbucks jelentős átalakításokat hajt végre az Egyesült Államokban: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >