Minden közösségi média-platformon leállítja hirdetéseit a Starbucks
A Starbucks is beállt azon cégek sorába, amelyek átmenetileg nem hirdetnek tovább közösségi médiaoldalakon.

Ők sem támogatják a gyűlöletbeszédet
A kávéóriás rövid közleményben adta hírül, hogy egy ideig nem jelentet meg reklámot a közösségi médiafelületeken. A cég folyamatos megbeszéléseket folytat médiaparnereivel és emberi jogi szervezetekkel annak érdekében, hogy megállítsák a gyűlöletbeszéd terjedését.
Pénteken Mark Zuckerberg úgy nyilatkozott, hogy a Facebook változtatni fog politikáján, hogy megtiltsa a gyűlöletbeszéd megjelenését hirdetéseiben. Zuckerberg hozzátette: a Facebook mostantól elrejti, vagy blokkolja az olyan tartalmakat, amelyeket gyűlöletkeltőnek értékel, és ez alól a politikusok oldalai, posztjai sem lesznek kivételek.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >