Minden közösségi média-platformon leállítja hirdetéseit a Starbucks
A Starbucks is beállt azon cégek sorába, amelyek átmenetileg nem hirdetnek tovább közösségi médiaoldalakon.
A kávéóriás rövid közleményben adta hírül, hogy egy ideig nem jelentet meg reklámot a közösségi médiafelületeken. A cég folyamatos megbeszéléseket folytat médiaparnereivel és emberi jogi szervezetekkel annak érdekében, hogy megállítsák a gyűlöletbeszéd terjedését.
Pénteken Mark Zuckerberg úgy nyilatkozott, hogy a Facebook változtatni fog politikáján, hogy megtiltsa a gyűlöletbeszéd megjelenését hirdetéseiben. Zuckerberg hozzátette: a Facebook mostantól elrejti, vagy blokkolja az olyan tartalmakat, amelyeket gyűlöletkeltőnek értékel, és ez alól a politikusok oldalai, posztjai sem lesznek kivételek.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >