Minden közösségi média-platformon leállítja hirdetéseit a Starbucks
A Starbucks is beállt azon cégek sorába, amelyek átmenetileg nem hirdetnek tovább közösségi médiaoldalakon.

Ők sem támogatják a gyűlöletbeszédet
A kávéóriás rövid közleményben adta hírül, hogy egy ideig nem jelentet meg reklámot a közösségi médiafelületeken. A cég folyamatos megbeszéléseket folytat médiaparnereivel és emberi jogi szervezetekkel annak érdekében, hogy megállítsák a gyűlöletbeszéd terjedését.
Pénteken Mark Zuckerberg úgy nyilatkozott, hogy a Facebook változtatni fog politikáján, hogy megtiltsa a gyűlöletbeszéd megjelenését hirdetéseiben. Zuckerberg hozzátette: a Facebook mostantól elrejti, vagy blokkolja az olyan tartalmakat, amelyeket gyűlöletkeltőnek értékel, és ez alól a politikusok oldalai, posztjai sem lesznek kivételek.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Fehérjeforradalom: három új itallal bővíti funkcionális kínálatát a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kitörési pontok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Starbucks: üzletbezárások és elbocsátások Észak-Amerikában, milliárdos átszervezés indul
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
