Minden harmadik magyar kisboltokban vásárol
A fogyasztói szokások hosszú távú változása a gazdasági válság hatására erősödni látszik – derül ki a GfK Hungária adataiból. Csökken a szuper- és hipermarketekben az élményszerű nagybevásárlások aránya, helyette gyakrabban, de kisebb értékben vásárolunk
A GfK Hungária egy másik felméréséből kitűnik, hogy a lakosság egyre kisebb arányban vallja azt, hogy a hipermarketekben költi el a legtöbb pénzt élelmiszerre. Ezzel párhuzamosan egyenesen nő a kisebb, önkiszolgáló boltok említése. Tavaly a válaszadók 32 százaléka vallotta, hogy a kisboltokban költötte el a legtöbb pénzt élelmiszerre, ez az arány meghaladta a korábban egyértelműen vezető hipermarketek említését. A boltválasztás legfontosabb szempontja továbbra is a minőség, vagyis, hogy az áruk frissek és jó minőségűek legyenek, míg az árszínvonal 2003. óta folyamatosan a második helyen áll.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >