Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Március végén publikálta a Mastercard Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök című kutatásának eredményeit. Eszerint 97%-os hazai bankkártya-penetráció mellett tovább nőtt és eléri a 63%-ot azok aránya, akik elmondásuk szerint nagyon gyakran, egy héten többször is bankkártyával fizetnek bolti vásárlásaik során, a kártyát napi szinten használók aránya pedig már 23%.
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
Összességében az látszik, hogy a banki ügyfelek 85%-ánál hetente egyszer biztosan bankkártyával történik a bolti fizetés. Emellett a kártyát fizetésre egyáltalán nem használók tábora tovább csökkent, arányuk ma már mindössze 3%.
A kártyahasználat fejlődése az online számlafizetésnél az egyik leginkább szembetűnő: ma már a megkérdezettek 63%-a kártyával intézi ezeket a kifizetéseket, ezzel párhuzamosan pedig a csekkes befizetések aránya 41%-ról 36-ra csökkent. //
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >