Magazin: Minden évben valami új a cukorkapiac régi márkájától
Az édességpiac év végi szezonjából nem marad ki a cukorka sem, amelynek egyik, több évtizedre visszatekintő márkája a PEZ. Az Ed.Haas Hungaria által forgalmazott márka forgalma a pár éve bevezetett NETA ellenére mind értékben, mind mennyiségben növekedett az előző évekhez képest, amit a cég csak nagy anyagi és szellemi ráfordítás segítségével tudott elérni a jelenlegi kedvezőtlen piaci körülmények miatt, tudjuk meg Kőműves Beátától, az Ed.Haas Hungaria Kft. termékmenedzserétől.
– Az értékesítési adatok növelésében nemcsak a márka sok évtizedre visszatekintő széles körű ismertsége, hanem számos új termék bevezetése is segítségünkre volt. Minden évben új, a gyermekek és felnőttek számára egyaránt ismert és kedvelt licenszekkel, limitált ízekkel és a megújuló csomagolásdizájnnal sikerül fenntartanunk a PEZ termékek iránti érdeklődést – mondja Kőműves Beáta. – Mivel tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók számára a kedvező ár az egyik legfontosabb szempont a vásárlás során, ezért igyekeztünk a PEZ termékek árait a korábbi évekhez hasonlóan stabilan tartani, illetve szezonálisan olyan attraktív fogyasztói árakat kínáltunk a vásárlóknak, melyek jóval kedvezőbbek a megszokott fogyasztói árnál.
Az Ed.Haas Hungaria Kft. a tavalyi évhez hasonlóan idén is tv-szpottal, illetve számos kereskedelmi marketingtevékenységgel járul hozzá a forgalom növekedéséhez, stabilan tartásához. A PEZ termékeket szinte az összes kereskedelmi láncban hirdeti újságos megjelenés, de plakát formájában, illetve impozáns másodlagos kihelyezésekkel is próbálják felhívni a fogyasztók figyelmét a termékekre és az akciókra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >