Magazin: Minden évben valami új a cukorkapiac régi márkájától

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 02. 12. 11:15

Az édességpiac év végi szezonjából nem marad ki a cukorka sem, amelynek egyik, több évtizedre visszatekintő márkája a PEZ. Az Ed.Haas Hungaria által forgalmazott márka forgalma a pár éve bevezetett NETA ellenére mind értékben, mind mennyiségben növekedett az előző évekhez képest, amit a cég csak nagy anyagi és szellemi ráfordítás segítségével tudott elérni a jelenlegi kedvezőtlen piaci körülmények miatt, tudjuk meg Kőműves Beátától, az Ed.Haas Hungaria Kft. termékmenedzserétől.

húsvét nyúl édesség

– Az értékesítési adatok növelésében nemcsak a márka sok évtizedre visszatekintő széles körű ismertsége, hanem számos új termék bevezetése is segítségünkre volt. Minden évben új, a gyermekek és felnőttek számára egyaránt ismert és kedvelt licenszekkel, limitált ízekkel és a megújuló csomagolásdizájnnal sikerül fenntartanunk a PEZ termékek iránti érdeklődést – mondja Kőműves Beáta. – Mivel tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók számára a kedvező ár az egyik legfontosabb szempont a vásárlás során, ezért igyekeztünk a PEZ termékek árait a korábbi évekhez hasonlóan stabilan tartani, illetve szezonálisan olyan attraktív fogyasztói árakat kínáltunk a vásárlóknak, melyek jóval kedvezőbbek a megszokott fogyasztói árnál.

Az Ed.Haas Hungaria Kft. a tavalyi évhez hasonlóan idén is tv-szpottal, illetve számos kereskedelmi marketingtevékenységgel járul hozzá a forgalom növekedéséhez, stabilan tartásához. A PEZ termékeket szinte az összes kereskedelmi láncban hirdeti újságos megjelenés, de plakát formájában, illetve impozáns másodlagos kihelyezésekkel is próbálják felhívni a fogyasztók figyelmét a termékekre és az akciókra.

Kapcsolódó cikkeink