Minden csatornán a fogyasztóért!
Az EuroCIS kiállításon közel 10 400 szakmai látogató vett részt – 18 százalékkal többen, mint az előző évben. 29 országból 411 kiállító mutatta be újdonságait a nettó 10 800 m² területen. A nemzetközi kereskedelem képviselői összesen 87 országból utaztak Düsseldorfba. A legtöbben – Németország után – a Benelux államokból, Nagy-Britanniából, Olaszországból, Ausztriából és Svájcból érkeztek.
Minden olyan technológia felvonult, amely segítheti a kereskedőket a többcsatornás rendszer megvalósításában. A legnagyobb érdeklődés a mobil megoldásokat övezte (vásárlók tájákoztatása, segítése az üzletben, interaktív okostelefonok, mobilfizetés), de olyan témák is fókuszba kerültek, mint az üzleti analitika, felhőalapú megoldások vagy az önkiszolgáló pénztár.
A képernyőkön megjelenő legtöbb innováció elsődleges szempontja az volt, hogy az eladók még könnyebben megtalálják a vevőiket, további szolgáltatásokat és igazi vásárlási élmény nyújthassanak. Legyen az elektronikus polccímke, amely információkat küld az okostelefonokra az összetevőkről, recepteket vagy különleges ajánlatokat kínál, vagy a bevásárlókocsi, amely automatikusan követi a vásárlót az egész boltban. De megemlíthetjük a vevőkkel interakcióba lépő mágikus kirakatokat is, amelyek kiterjesztik a valóságot és érzékelik a gesztusokat.
– Az idei EuroCIS kivételesen jól sikerült – nyilatkozta elégedetten Hans Werner Reinhard, a Messe Düsseldorf ügyvezető igazgatója. – Az elmúlt évtized alatt az EuroCIS a kiskereskedelmi technológiák vezető vására lett. Ez elsősorban azért alakulhatott így, mert jelenleg nincs más vásár a világon, amely tükrözni tudná a kiskereskedelemben végbement dinamikus technológiai fejlesztéseket, és egyik sem mutatja ilyen átfogó módon ezek minden formáját és funkcióját.
A következő EuroCIS kiállításra az EuroShop részeként kerül sor Düsseldorfban, 2017. március 5–9. között.
Kapcsolódó cikkeink
Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >