„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel érkezik, amely két testvér megható történetét meséli el. A kampány nem csupán a szeretet és a családi kötelékek fontosságát hangsúlyozza, hanem a karácsony igazi üzenetére is rávilágít: az együtt töltött pillanatok és az apró örömök értékére.
Egy történet a szeretetről és meghittségről
A kampány középpontjában egy reklámfilm áll, amely a testvérek karácsonyi készülődését mutatja be. A történet kreatív, mégis ártatlan rivalizálásuk köré épül, és bemutatja, hogyan válik az ünnepi előkészület a szeretet és összetartozás szimbólumává. A történetet Magdalena Witkiewicz „A nővérek” című műve teszi teljessé, amely hangoskönyv formájában, Pálmai Anna színművész előadásában kel életre. A 48 perces hangoskönyv elérhető a YouTube-on, valamint olyan streamingplatformokon, mint a Spotify és a SoundCloud.
„Olyan történetet akartunk létrehozni, amely bemutatja a családi kapcsolatok mélységét, miközben mindenki könnyen azonosulhat a szereplőkkel. A karácsony az az időszak, amikor azt ünnepeljük, ami igazán számít”
– mondta Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.
Fogyasztói igényekre épülő koncepció
A kampány a Pepco több európai piacán végzett fogyasztói kutatások eredményeire épül. Az adatok szerint a vásárlók számára a családi kapcsolatok és a közösen eltöltött pillanatok jelentik a karácsony legfontosabb értékét. A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87%-a a családi együttlétet tartja a legmeghatározóbbnak az ünnepek alatt.
A kampány célja, hogy a vásárlókat inspirálja: teremtsenek különleges emlékeket szeretteikkel.
„Apró örömök mindenki számára”
A Pepco kampánya hű marad a márka üzenetéhez: mindenki számára elérhetővé tenni azokat a termékeket, amelyek segítségével szebbé és meghittebbé tehetők az ünnepi otthonok.
„A Pepco több, mint egy bolt: segít az emlékezetes pillanatok megteremtésében. Szeretnénk, ha minden látogatónk találna valamit, ami különlegesebbé teszi a karácsonyt”
– tette hozzá Agnieszka Olejniczak.
Kampánypremier és digitális kiegészítők
A kampányt kísérő „A nővérek” hangoskönyv nemcsak online platformokon érhető el, de a Pepco weboldalán további karácsonyi tartalmakkal is kiegészül. A látogatók részt vehetnek egy karácsonyi kvízben, és inspiráló termékösszeállításokat is találhatnak az ünnepi készülődéshez.
A Pepco „Mindannyian különbözőek vagyunk” kampánya szeretetteljes üzenetet közvetít: az ünnep szépsége a családi pillanatokban, az apró örömökben és a közösen megélt emlékekben rejlik.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >