„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel érkezik, amely két testvér megható történetét meséli el. A kampány nem csupán a szeretet és a családi kötelékek fontosságát hangsúlyozza, hanem a karácsony igazi üzenetére is rávilágít: az együtt töltött pillanatok és az apró örömök értékére.
Egy történet a szeretetről és meghittségről
A kampány középpontjában egy reklámfilm áll, amely a testvérek karácsonyi készülődését mutatja be. A történet kreatív, mégis ártatlan rivalizálásuk köré épül, és bemutatja, hogyan válik az ünnepi előkészület a szeretet és összetartozás szimbólumává. A történetet Magdalena Witkiewicz „A nővérek” című műve teszi teljessé, amely hangoskönyv formájában, Pálmai Anna színművész előadásában kel életre. A 48 perces hangoskönyv elérhető a YouTube-on, valamint olyan streamingplatformokon, mint a Spotify és a SoundCloud.
„Olyan történetet akartunk létrehozni, amely bemutatja a családi kapcsolatok mélységét, miközben mindenki könnyen azonosulhat a szereplőkkel. A karácsony az az időszak, amikor azt ünnepeljük, ami igazán számít”
– mondta Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.
Fogyasztói igényekre épülő koncepció
A kampány a Pepco több európai piacán végzett fogyasztói kutatások eredményeire épül. Az adatok szerint a vásárlók számára a családi kapcsolatok és a közösen eltöltött pillanatok jelentik a karácsony legfontosabb értékét. A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87%-a a családi együttlétet tartja a legmeghatározóbbnak az ünnepek alatt.
A kampány célja, hogy a vásárlókat inspirálja: teremtsenek különleges emlékeket szeretteikkel.
„Apró örömök mindenki számára”
A Pepco kampánya hű marad a márka üzenetéhez: mindenki számára elérhetővé tenni azokat a termékeket, amelyek segítségével szebbé és meghittebbé tehetők az ünnepi otthonok.
„A Pepco több, mint egy bolt: segít az emlékezetes pillanatok megteremtésében. Szeretnénk, ha minden látogatónk találna valamit, ami különlegesebbé teszi a karácsonyt”
– tette hozzá Agnieszka Olejniczak.
Kampánypremier és digitális kiegészítők
A kampányt kísérő „A nővérek” hangoskönyv nemcsak online platformokon érhető el, de a Pepco weboldalán további karácsonyi tartalmakkal is kiegészül. A látogatók részt vehetnek egy karácsonyi kvízben, és inspiráló termékösszeállításokat is találhatnak az ünnepi készülődéshez.
A Pepco „Mindannyian különbözőek vagyunk” kampánya szeretetteljes üzenetet közvetít: az ünnep szépsége a családi pillanatokban, az apró örömökben és a közösen megélt emlékekben rejlik.
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >A Helia-D-vel forgatott Zséda
Barátnők, nevetés, egy nyári délután – Zséda eddig nem látott…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >