„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel érkezik, amely két testvér megható történetét meséli el. A kampány nem csupán a szeretet és a családi kötelékek fontosságát hangsúlyozza, hanem a karácsony igazi üzenetére is rávilágít: az együtt töltött pillanatok és az apró örömök értékére.
Egy történet a szeretetről és meghittségről
A kampány középpontjában egy reklámfilm áll, amely a testvérek karácsonyi készülődését mutatja be. A történet kreatív, mégis ártatlan rivalizálásuk köré épül, és bemutatja, hogyan válik az ünnepi előkészület a szeretet és összetartozás szimbólumává. A történetet Magdalena Witkiewicz „A nővérek” című műve teszi teljessé, amely hangoskönyv formájában, Pálmai Anna színművész előadásában kel életre. A 48 perces hangoskönyv elérhető a YouTube-on, valamint olyan streamingplatformokon, mint a Spotify és a SoundCloud.
„Olyan történetet akartunk létrehozni, amely bemutatja a családi kapcsolatok mélységét, miközben mindenki könnyen azonosulhat a szereplőkkel. A karácsony az az időszak, amikor azt ünnepeljük, ami igazán számít”
– mondta Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.
Fogyasztói igényekre épülő koncepció
A kampány a Pepco több európai piacán végzett fogyasztói kutatások eredményeire épül. Az adatok szerint a vásárlók számára a családi kapcsolatok és a közösen eltöltött pillanatok jelentik a karácsony legfontosabb értékét. A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87%-a a családi együttlétet tartja a legmeghatározóbbnak az ünnepek alatt.
A kampány célja, hogy a vásárlókat inspirálja: teremtsenek különleges emlékeket szeretteikkel.
„Apró örömök mindenki számára”
A Pepco kampánya hű marad a márka üzenetéhez: mindenki számára elérhetővé tenni azokat a termékeket, amelyek segítségével szebbé és meghittebbé tehetők az ünnepi otthonok.
„A Pepco több, mint egy bolt: segít az emlékezetes pillanatok megteremtésében. Szeretnénk, ha minden látogatónk találna valamit, ami különlegesebbé teszi a karácsonyt”
– tette hozzá Agnieszka Olejniczak.
Kampánypremier és digitális kiegészítők
A kampányt kísérő „A nővérek” hangoskönyv nemcsak online platformokon érhető el, de a Pepco weboldalán további karácsonyi tartalmakkal is kiegészül. A látogatók részt vehetnek egy karácsonyi kvízben, és inspiráló termékösszeállításokat is találhatnak az ünnepi készülődéshez.
A Pepco „Mindannyian különbözőek vagyunk” kampánya szeretetteljes üzenetet közvetít: az ünnep szépsége a családi pillanatokban, az apró örömökben és a közösen megélt emlékekben rejlik.
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje
Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Egyedi hangot keres a Lidl skóciai önkiszolgáló pénztáraihoz
A Lidl közel 3 millió fontot fordít arra, hogy önkiszolgáló…
Tovább olvasom >MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >