„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel érkezik, amely két testvér megható történetét meséli el. A kampány nem csupán a szeretet és a családi kötelékek fontosságát hangsúlyozza, hanem a karácsony igazi üzenetére is rávilágít: az együtt töltött pillanatok és az apró örömök értékére.
Egy történet a szeretetről és meghittségről
A kampány középpontjában egy reklámfilm áll, amely a testvérek karácsonyi készülődését mutatja be. A történet kreatív, mégis ártatlan rivalizálásuk köré épül, és bemutatja, hogyan válik az ünnepi előkészület a szeretet és összetartozás szimbólumává. A történetet Magdalena Witkiewicz „A nővérek” című műve teszi teljessé, amely hangoskönyv formájában, Pálmai Anna színművész előadásában kel életre. A 48 perces hangoskönyv elérhető a YouTube-on, valamint olyan streamingplatformokon, mint a Spotify és a SoundCloud.
„Olyan történetet akartunk létrehozni, amely bemutatja a családi kapcsolatok mélységét, miközben mindenki könnyen azonosulhat a szereplőkkel. A karácsony az az időszak, amikor azt ünnepeljük, ami igazán számít”
– mondta Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.
Fogyasztói igényekre épülő koncepció
A kampány a Pepco több európai piacán végzett fogyasztói kutatások eredményeire épül. Az adatok szerint a vásárlók számára a családi kapcsolatok és a közösen eltöltött pillanatok jelentik a karácsony legfontosabb értékét. A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87%-a a családi együttlétet tartja a legmeghatározóbbnak az ünnepek alatt.
A kampány célja, hogy a vásárlókat inspirálja: teremtsenek különleges emlékeket szeretteikkel.
„Apró örömök mindenki számára”
A Pepco kampánya hű marad a márka üzenetéhez: mindenki számára elérhetővé tenni azokat a termékeket, amelyek segítségével szebbé és meghittebbé tehetők az ünnepi otthonok.
„A Pepco több, mint egy bolt: segít az emlékezetes pillanatok megteremtésében. Szeretnénk, ha minden látogatónk találna valamit, ami különlegesebbé teszi a karácsonyt”
– tette hozzá Agnieszka Olejniczak.
Kampánypremier és digitális kiegészítők
A kampányt kísérő „A nővérek” hangoskönyv nemcsak online platformokon érhető el, de a Pepco weboldalán további karácsonyi tartalmakkal is kiegészül. A látogatók részt vehetnek egy karácsonyi kvízben, és inspiráló termékösszeállításokat is találhatnak az ünnepi készülődéshez.
A Pepco „Mindannyian különbözőek vagyunk” kampánya szeretetteljes üzenetet közvetít: az ünnep szépsége a családi pillanatokban, az apró örömökben és a közösen megélt emlékekben rejlik.
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Lendületben az iparcikkes vegyesboltok: a TEDi robbantott, a Pepco nyereséget triplázott
2024-ben tovább bővült a hazai iparcikk jellegű vegyes üzletek piaca,…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >