„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 12. 16. 11:08

A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel érkezik, amely két testvér megható történetét meséli el. A kampány nem csupán a szeretet és a családi kötelékek fontosságát hangsúlyozza, hanem a karácsony igazi üzenetére is rávilágít: az együtt töltött pillanatok és az apró örömök értékére.

Egy történet a szeretetről és meghittségről

A kampány középpontjában egy reklámfilm áll, amely a testvérek karácsonyi készülődését mutatja be. A történet kreatív, mégis ártatlan rivalizálásuk köré épül, és bemutatja, hogyan válik az ünnepi előkészület a szeretet és összetartozás szimbólumává. A történetet Magdalena Witkiewicz „A nővérek” című műve teszi teljessé, amely hangoskönyv formájában, Pálmai Anna színművész előadásában kel életre. A 48 perces hangoskönyv elérhető a YouTube-on, valamint olyan streamingplatformokon, mint a Spotify és a SoundCloud.

„Olyan történetet akartunk létrehozni, amely bemutatja a családi kapcsolatok mélységét, miközben mindenki könnyen azonosulhat a szereplőkkel. A karácsony az az időszak, amikor azt ünnepeljük, ami igazán számít”

– mondta Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.

Fogyasztói igényekre épülő koncepció

A kampány a Pepco több európai piacán végzett fogyasztói kutatások eredményeire épül. Az adatok szerint a vásárlók számára a családi kapcsolatok és a közösen eltöltött pillanatok jelentik a karácsony legfontosabb értékét. A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87%-a a családi együttlétet tartja a legmeghatározóbbnak az ünnepek alatt.

A kampány célja, hogy a vásárlókat inspirálja: teremtsenek különleges emlékeket szeretteikkel.

„Apró örömök mindenki számára”

A Pepco kampánya hű marad a márka üzenetéhez: mindenki számára elérhetővé tenni azokat a termékeket, amelyek segítségével szebbé és meghittebbé tehetők az ünnepi otthonok.

„A Pepco több, mint egy bolt: segít az emlékezetes pillanatok megteremtésében. Szeretnénk, ha minden látogatónk találna valamit, ami különlegesebbé teszi a karácsonyt”

– tette hozzá Agnieszka Olejniczak.

Kampánypremier és digitális kiegészítők

A kampányt kísérő „A nővérek” hangoskönyv nemcsak online platformokon érhető el, de a Pepco weboldalán további karácsonyi tartalmakkal is kiegészül. A látogatók részt vehetnek egy karácsonyi kvízben, és inspiráló termékösszeállításokat is találhatnak az ünnepi készülődéshez.

A Pepco „Mindannyian különbözőek vagyunk” kampánya szeretetteljes üzenetet közvetít: az ünnep szépsége a családi pillanatokban, az apró örömökben és a közösen megélt emlékekben rejlik.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink