Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát lehet ezeknek venni egy kirándulás során? Egyáltalán, hogy kerül a Börzsönybe és mit csinál ott ezekkel Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna? A PICK most induló KalandKör játékában mindenre fény derül. Egy friss kutatás pedig azt mutatja meg, hogy mi a legfontosabb, ami a magyarok többségének hátizsákjába kerül, ha túrázni indul.
A PICK idén is igyekszik minél több fiatal számára vonzóvá tenni a túrázást és a szabadtéri kirándulásokat. A tavalyi sikeres ValMar együttműködés után, most ismét közkedvelt hírességek részvételével, elindult a KalandKör elnevezésű izgalmas social játék. Miller Dávid játékvezetésével olyan ismert személyiségek versenyeznek a kincsért, mint Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna.
A nem mindennapi kalandok három részen keresztül zajlanak. A négy játékosnak izgalmas kihívásokat kell teljesítenie a PICK Bordó körtúra börzsönyi útvonalán. Hogy mi lesz ebben a szerepe a bajszos sármánynak, sikerül-e megtalálniuk a kincset és hogy milyen kalandokba keverednek, az a későbbi epizódokból derül ki. A kincskeresés során az is világossá válik, hogy Trill Beatrix saját bevallása szerint, bár hadilábon áll a túrázással, de ha jó a társaság, akkor szerinte is hamar kiderül, hogy ez milyen könnyű és jó dolog. Pintér Adáról pedig megtudhatjuk, hogy bár vidám és harcedzett kiránduló, ennek ellenére retteg az erdőben egyedül, ahová egyébként sosem indul el GPS nélkül. Kempf Zozó pedig arról mesélt, hogy mennyire jó érzés kiszakadni a nagyvárosi pörgésből és mennyire jól érezte magát három számára idegennel szendvicsezve a hegytetőn.
Az is eldőlt már az első epizódban, hogy a szabadtéri kalandokhoz a népszerű szereplők milyen fontos tárgyakat, kiegészítőket visznek magukkal. Ki választotta a csúzlit és ki a kis ásót, ki szerint szükséges egy hatalmas kő vagy éppen egy könyv a túrázáshoz? Kiderül az első részből.
Ahogyan az is, hogy ki volt olyan előrelátó, hogy a téliszalámit tette a hátizsákjába, mint ahogy azt a magyarok többsége teszi. A PICK megbízásából készített friss, országos, reprezentatív kutatás eredményeiből ugyanis az derült ki: tízből nyolc magyar hátizsákjából az enni- és innivaló az, ami semmiképp sem hiányozhat (81%), azon belül 79% szerint a szendvics (pl. szalámis szendvics) a legideálisabb útitárs a túrázáshoz.
Még a mobiltelefont is hamarabb hagyják otthon (68%). Messze ez a két legfontosabb „hozzávaló” a túrázáshoz. Esőkabátot, bicskát és elsősegély-dobozt már sokkal kevesebben visznek magukkal. Érdekesség, hogy minden negyedik magyar túlélő felszerelést is pakol magának. Persze, extrém esetben előfordulhat, hogy szükség van rá, de azért nem valószínű, hogy szabad ég alatt kell tölteni az éjszakát, mint ahogy az sem, hogy a Börzsönyben összefutunk egy medvével.
„A PICK felelős márkaként régóta szívén viseli a magyarok jóllétét, a kiegyensúlyozott, tudatos életmód fontosságát és idén is folytatjuk ezt a munkát. Három új útvonallal bővülnek a Bordó Körtúrák, már fut a kampányunk, amellyel túrafelszereléseket lehet nyerni és ezekhez csatlakozik most a KalandKör is. Bízunk benne, hogy ezeknek köszönhetően egyre több felnőtt és fiatal fedezi fel magának a szabadban való mozgás, túrázás örömeit”
– mondta Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazatának stratégiai és marketing igazgatója a PICK képviseletében.
A KalandKör nemcsak szórakoztató, de inspiráló is, hiszen a résztvevők példáján keresztül bárki kedvet kaphat a természetjáráshoz. Te mit vinnél magaddal a következő túrára? Csatlakozz a KalandKörhöz, és fedezd fel a természet szépségeit a PICK és kedvenc hírességeid társaságában!
Kapcsolódó cikkeink
Tudatosabb borfogyasztók lettek a fiatalok
Az alkalmi, élményalapú borfogyasztás jelentős növekedését mutatta ki a 18–40…
Tovább olvasom >Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Erős számokat produkált áprilisban a kiskereskedelem
A kiskereskedelmi forgalom áprilisban 5,0%-kal bővült éves szinten, ami meghaladja…
Tovább olvasom >Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Egyre erősebb ellenszélben a magyar gazdaság
Hiába az élénkülő fogyasztás, a kedvezőtlen külső környezet miatt a…
Tovább olvasom >