Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát lehet ezeknek venni egy kirándulás során? Egyáltalán, hogy kerül a Börzsönybe és mit csinál ott ezekkel Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna? A PICK most induló KalandKör játékában mindenre fény derül. Egy friss kutatás pedig azt mutatja meg, hogy mi a legfontosabb, ami a magyarok többségének hátizsákjába kerül, ha túrázni indul.
A PICK idén is igyekszik minél több fiatal számára vonzóvá tenni a túrázást és a szabadtéri kirándulásokat. A tavalyi sikeres ValMar együttműködés után, most ismét közkedvelt hírességek részvételével, elindult a KalandKör elnevezésű izgalmas social játék. Miller Dávid játékvezetésével olyan ismert személyiségek versenyeznek a kincsért, mint Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna.
A nem mindennapi kalandok három részen keresztül zajlanak. A négy játékosnak izgalmas kihívásokat kell teljesítenie a PICK Bordó körtúra börzsönyi útvonalán. Hogy mi lesz ebben a szerepe a bajszos sármánynak, sikerül-e megtalálniuk a kincset és hogy milyen kalandokba keverednek, az a későbbi epizódokból derül ki. A kincskeresés során az is világossá válik, hogy Trill Beatrix saját bevallása szerint, bár hadilábon áll a túrázással, de ha jó a társaság, akkor szerinte is hamar kiderül, hogy ez milyen könnyű és jó dolog. Pintér Adáról pedig megtudhatjuk, hogy bár vidám és harcedzett kiránduló, ennek ellenére retteg az erdőben egyedül, ahová egyébként sosem indul el GPS nélkül. Kempf Zozó pedig arról mesélt, hogy mennyire jó érzés kiszakadni a nagyvárosi pörgésből és mennyire jól érezte magát három számára idegennel szendvicsezve a hegytetőn.
Az is eldőlt már az első epizódban, hogy a szabadtéri kalandokhoz a népszerű szereplők milyen fontos tárgyakat, kiegészítőket visznek magukkal. Ki választotta a csúzlit és ki a kis ásót, ki szerint szükséges egy hatalmas kő vagy éppen egy könyv a túrázáshoz? Kiderül az első részből.
Ahogyan az is, hogy ki volt olyan előrelátó, hogy a téliszalámit tette a hátizsákjába, mint ahogy azt a magyarok többsége teszi. A PICK megbízásából készített friss, országos, reprezentatív kutatás eredményeiből ugyanis az derült ki: tízből nyolc magyar hátizsákjából az enni- és innivaló az, ami semmiképp sem hiányozhat (81%), azon belül 79% szerint a szendvics (pl. szalámis szendvics) a legideálisabb útitárs a túrázáshoz.
Még a mobiltelefont is hamarabb hagyják otthon (68%). Messze ez a két legfontosabb „hozzávaló” a túrázáshoz. Esőkabátot, bicskát és elsősegély-dobozt már sokkal kevesebben visznek magukkal. Érdekesség, hogy minden negyedik magyar túlélő felszerelést is pakol magának. Persze, extrém esetben előfordulhat, hogy szükség van rá, de azért nem valószínű, hogy szabad ég alatt kell tölteni az éjszakát, mint ahogy az sem, hogy a Börzsönyben összefutunk egy medvével.
„A PICK felelős márkaként régóta szívén viseli a magyarok jóllétét, a kiegyensúlyozott, tudatos életmód fontosságát és idén is folytatjuk ezt a munkát. Három új útvonallal bővülnek a Bordó Körtúrák, már fut a kampányunk, amellyel túrafelszereléseket lehet nyerni és ezekhez csatlakozik most a KalandKör is. Bízunk benne, hogy ezeknek köszönhetően egyre több felnőtt és fiatal fedezi fel magának a szabadban való mozgás, túrázás örömeit”
– mondta Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazatának stratégiai és marketing igazgatója a PICK képviseletében.
A KalandKör nemcsak szórakoztató, de inspiráló is, hiszen a résztvevők példáján keresztül bárki kedvet kaphat a természetjáráshoz. Te mit vinnél magaddal a következő túrára? Csatlakozz a KalandKörhöz, és fedezd fel a természet szépségeit a PICK és kedvenc hírességeid társaságában!
Kapcsolódó cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Henkel Magyarország: Karrier, értékek, időtálló bizalom
A világ egyik legátfogóbb munkáltatói márkakutatása, a Randstad Employer Brand…
Tovább olvasom >Elindult Németország legnagyobb kutatása a vegetarianizmusról és a vegán táplálkozásról
A növényi alapú táplálkozás világszerte egyre népszerűbb: egyre többen hagyják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >