Milliós fizetést kínál az ALDI a pályakezdőknek
Regionális vezetőket toboroz az ALDI. Az áruházlánc karriernapján olyan embereket keresnek, akik képesek 5-6 boltot irányítani majd bruttó 1,2 millió forintos havi fizetésért. A képzési szakasz fontos eleme, hogy az új kollégák áruházi dolgozóként kezdenek.

Kiemelkedő fizetés
Az áruházvezetők feletteseiként 5-6 üzletet vezetnek majd a kiválasztottak, így akár 150 dolgozó is tartozhat hozzájuk, és alapvetően azért felelnek, hogy az üzletek az elvárt forgalmat realizálják. Az ALDI karriernapján Kulcsár Dénes, az áruházlánc ügyvezetője kiemelte – írja a Portfolio.
Azok, akik megfelelnek a kiválasztási folyamaton, és sikeresen teljesítik a betanulási szakaszt, többek között bruttó 1,2 millió forintos kezdőfizetést és egy – munkaidőn kívül is használható – 3-as BMW-t kapnak juttatásként.
A pozíciókra elsősorban végzős egyetemistákat és pályakezdőket keresnek, és elvárás két idegennyelv – az angol mellett lehetőleg a német – magas szintű ismerete. A kiválasztási folyamat végén a jelentkezőket személyesen az ügyvezető interjúztatja.
A képzési szakasz fontos eleme, hogy az új kollégák áruházi dolgozóként kezdenek. Kulcsár Dénes hangsúlyozta, hogy legalább 2-3 év, mire a területi vezetők a munkájukhoz szükséges tudást és tapasztalatot megszerzik. A munkatársakat a szakmai és személyes fejlődésükben később az ALDI Akadémia támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >