Millió között is megtalálod: a Coca-Cola különleges plakátjaival kíván boldog Valentin-napot
Megtalálni azt, aki megdobogtatja a szívünket, az egyik legkülönlegesebb élmény. A Valentin-nap ezt az érzést ünnepli. Ebből az alkalomból a Coca-Cola is különleges plakátokkal rukkolt elő, amelyen üdítőitalos kupakokkal üzeni: milliók közt is megtaláljuk a hozzánk illő társat.
A plakátokon a kék tömegből egyből kitűnik az egyetlen piros, ami a Coca-Cola és a szerelem ikonikus színe. Persze mindenki egyedi, mindenkinek más az ízlése, így a legideálisabb partner is mindenki számára más. De amikor találkozunk vele, sokszor nyomban ráismerünk: ő az! Az üdítőitalgyártó cég szerint ugyanígy megtaláljuk a hatalmas kínálatból a kedvenc márkánkat, és azon belül is a nekünk leginkább tetsző ízt.
A Coca-Cola ezzel kíván boldog Valentin-napot mindenkinek – azoknak is, akik már megtalálták a szerelmüket, vagy épp a legjobb barátjukat, lelki társukat. És azoknak is, akikre ez még ezután vár.
A februári budapesti plakátkampány apropóját a Valentin-nap adta, de ezt követően minden hónapban más-más plakátokkal, üzenettel találkozhatnak a járókelők. Minden hónapban egy épp aktuális eseményre vagy egy fontos értékre, témára reflektál majd a Coca-Cola 50 darab citylightja a fővárosban.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Felelős Gasztrohős Alapítvány: komoly hulladékterhelés az ünnep
Európában évente több mint 100 000 tonna hulladék keletkezik Valentin-napkor,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >