Milka csoki 115 éve
A Milka idén májusban ünnepelte 115. születésnapját. A márkát 1901-ben jegyeztette be Carl Russ Suchard a német Milch és Kakao szavak játékos összeolvasztásával.
A Milka hazai történelmének első mérföldköve 25 évvel ezelőttre datálható, ugyanis ekkor kezdődött meg hazánkban a márka hivatalos forgalmazása. Azóta több száz ízvariáns, újdonság jelent meg a polcokon.
– A magyarok imádják a Milkát, s ezt nemcsak a márkakutatások támasztják alá (a Milka a Magyarországon legkedveltebb 5 márka között szerepel), hanem az értékesítési adataink is. A Milka a legtöbbet eladott táblás csokoládé hazánkban – mondja Mayer Gábor, a Mondelez Hungária ügyvezető igazgatója.
„A gyengédség bennünk rejlik.” – szól a Milka fogyasztóihoz 2016-ban. A márka április végén indította új, globális kampányát a gyengédség szószólójaként.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >