Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia & Beauty néven Milánó belvárosában. Az új üzlet gondosan összeválogatott szépségápolási és személyes higiéniai termékeket, innovatív bolti szolgáltatásokat és szakértő tanácsadást kínál.
Az Amazon online kínálatát is bővíti Európa-szerte az év során fokozatosan vezetve azt be Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban.
Az Amazon Parafarmacia & Beauty február 12-én nyílik meg a nagyközönség számára, ahol a vásárlók olyan megbízható márkák termékeivel ismerkedhetnek meg, mint az Eucerin, a La Roche-Posay, a Vichy, az Avène, a Bionike, a Rilastil és a CeraVe, valamint digitális eszközök és bolti szakértők segítségével személyre szabott ajánlásokat kaphatnak.
Az üzlet két fő részből áll. A „fő galéria” a központi térben szépségápolási és dermatológiai termékek széles választékát kínálja. Az interaktív „Place & Learn” állomások digitális kijelzőkkel segítik a vásárlókat a termékek részletekbe menő megismerésében. A Derma-bar egy élményalapú részleg, ahol digitális bőrdiagnosztika és személyre szabott szépségápolási tanácsadás érhető el. A vásárlók három állomás egyikén elemezhetik bőrük állapotát, és kaphatnak szakértő ajánlásokat az eredmények alapján legmegfelelőbb termékekre vonatkozóan.
Az üzlet a Piazzale Cadorna 4. szám alatt található Milánó belvárosában, és hétfőtől péntekig 8:00-19:00, hétvégén pedig 9:00-19:00 között várja a vásárlókat.
Az üzletben vény nélkül kapható szerek és gyógyászati eszközök, valamint szakképzett gyógyszerészek által nyújtott szaktanácsadás is elérhető.
Amazon
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >