Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia & Beauty néven Milánó belvárosában. Az új üzlet gondosan összeválogatott szépségápolási és személyes higiéniai termékeket, innovatív bolti szolgáltatásokat és szakértő tanácsadást kínál.
Az Amazon online kínálatát is bővíti Európa-szerte az év során fokozatosan vezetve azt be Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban.
Az Amazon Parafarmacia & Beauty február 12-én nyílik meg a nagyközönség számára, ahol a vásárlók olyan megbízható márkák termékeivel ismerkedhetnek meg, mint az Eucerin, a La Roche-Posay, a Vichy, az Avène, a Bionike, a Rilastil és a CeraVe, valamint digitális eszközök és bolti szakértők segítségével személyre szabott ajánlásokat kaphatnak.
Az üzlet két fő részből áll. A „fő galéria” a központi térben szépségápolási és dermatológiai termékek széles választékát kínálja. Az interaktív „Place & Learn” állomások digitális kijelzőkkel segítik a vásárlókat a termékek részletekbe menő megismerésében. A Derma-bar egy élményalapú részleg, ahol digitális bőrdiagnosztika és személyre szabott szépségápolási tanácsadás érhető el. A vásárlók három állomás egyikén elemezhetik bőrük állapotát, és kaphatnak szakértő ajánlásokat az eredmények alapján legmegfelelőbb termékekre vonatkozóan.
Az üzlet a Piazzale Cadorna 4. szám alatt található Milánó belvárosában, és hétfőtől péntekig 8:00-19:00, hétvégén pedig 9:00-19:00 között várja a vásárlókat.
Az üzletben vény nélkül kapható szerek és gyógyászati eszközök, valamint szakképzett gyógyszerészek által nyújtott szaktanácsadás is elérhető.
Amazon
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >