Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia & Beauty néven Milánó belvárosában. Az új üzlet gondosan összeválogatott szépségápolási és személyes higiéniai termékeket, innovatív bolti szolgáltatásokat és szakértő tanácsadást kínál.
Az Amazon online kínálatát is bővíti Európa-szerte az év során fokozatosan vezetve azt be Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban.
Az Amazon Parafarmacia & Beauty február 12-én nyílik meg a nagyközönség számára, ahol a vásárlók olyan megbízható márkák termékeivel ismerkedhetnek meg, mint az Eucerin, a La Roche-Posay, a Vichy, az Avène, a Bionike, a Rilastil és a CeraVe, valamint digitális eszközök és bolti szakértők segítségével személyre szabott ajánlásokat kaphatnak.
Az üzlet két fő részből áll. A „fő galéria” a központi térben szépségápolási és dermatológiai termékek széles választékát kínálja. Az interaktív „Place & Learn” állomások digitális kijelzőkkel segítik a vásárlókat a termékek részletekbe menő megismerésében. A Derma-bar egy élményalapú részleg, ahol digitális bőrdiagnosztika és személyre szabott szépségápolási tanácsadás érhető el. A vásárlók három állomás egyikén elemezhetik bőrük állapotát, és kaphatnak szakértő ajánlásokat az eredmények alapján legmegfelelőbb termékekre vonatkozóan.
Az üzlet a Piazzale Cadorna 4. szám alatt található Milánó belvárosában, és hétfőtől péntekig 8:00-19:00, hétvégén pedig 9:00-19:00 között várja a vásárlókat.
Az üzletben vény nélkül kapható szerek és gyógyászati eszközök, valamint szakképzett gyógyszerészek által nyújtott szaktanácsadás is elérhető.
Amazon
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Európából látja el Kanadát a Lindt, hogy elkerülje a vámokat
A svájci Lindt & Sprüngli csokoládégyártó Európából szállítja majd termékeit…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >