Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia & Beauty néven Milánó belvárosában. Az új üzlet gondosan összeválogatott szépségápolási és személyes higiéniai termékeket, innovatív bolti szolgáltatásokat és szakértő tanácsadást kínál.
Az Amazon online kínálatát is bővíti Európa-szerte az év során fokozatosan vezetve azt be Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban.
Az Amazon Parafarmacia & Beauty február 12-én nyílik meg a nagyközönség számára, ahol a vásárlók olyan megbízható márkák termékeivel ismerkedhetnek meg, mint az Eucerin, a La Roche-Posay, a Vichy, az Avène, a Bionike, a Rilastil és a CeraVe, valamint digitális eszközök és bolti szakértők segítségével személyre szabott ajánlásokat kaphatnak.
Az üzlet két fő részből áll. A „fő galéria” a központi térben szépségápolási és dermatológiai termékek széles választékát kínálja. Az interaktív „Place & Learn” állomások digitális kijelzőkkel segítik a vásárlókat a termékek részletekbe menő megismerésében. A Derma-bar egy élményalapú részleg, ahol digitális bőrdiagnosztika és személyre szabott szépségápolási tanácsadás érhető el. A vásárlók három állomás egyikén elemezhetik bőrük állapotát, és kaphatnak szakértő ajánlásokat az eredmények alapján legmegfelelőbb termékekre vonatkozóan.
Az üzlet a Piazzale Cadorna 4. szám alatt található Milánó belvárosában, és hétfőtől péntekig 8:00-19:00, hétvégén pedig 9:00-19:00 között várja a vásárlókat.
Az üzletben vény nélkül kapható szerek és gyógyászati eszközök, valamint szakképzett gyógyszerészek által nyújtott szaktanácsadás is elérhető.
Amazon
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Mennyit ér az énidő? – Ez motiválja a magyar vásárlókat
Az önmagunkra fordított idő és figyelem egyre nagyobb jelentőséggel bír…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >