Mikulas Herskovic: „Tökéletességre törekszünk mindenben, amit csinálunk”
A következő interjúban képet kapunk arról, miként vált a Lyreco globális vezetővé a munkahelyi megoldások terén, és milyen értékek vezérlik mindennapi működésüket. A témába Mikulas Herskovic, a Lyreco Central Europe ügyvezető igazgatója nyújt betekintést.
– A Lyreco közel 100 éves múltra tekint vissza. Hogyan fejlődött a vállalat az évek során, és milyen főbb mérföldköveket emelne ki a történetéből?
– A Lyreco gazdag történelemmel rendelkezik, amely 1926-ban kezdődött. Az évek során egy kis családi vállalkozásból globális vezetővé váltunk a munkahelyi megoldások terén. 40 piacon működünk, négy kontinensen. Mérföldköveink közé tartozik az új piacokra való terjeszkedésünk és a saját márkás termékeink fejlesztése a fenntarthatóság jegyében. Ilyen például 2013-ban a Green Tree címke, majd 2023-ban a „Sustainable selection” (felelősségteljes termékválaszték) bevezetése. A könyvesboltból indult vállalat folyamatosan bővítette termék- és szolgáltatáspalettáját, és 1940-re élenjáró B2B szolgáltatóvá nőtte ki magát. Az akvizíciók eredményeképp 2001-ben megszületett a nemzetközi Lyreco vállalat.
A Lyreco-nál a szenvedély hajt bennünket, hogy őszintén törődjünk ügyfeleinkkel. Egy másik értékünk, a tisztelet, ugyancsak központi szerepet játszik működésünkben. Alkalmazkodunk a változásokhoz, előre jelezzük a trendeket, innovatív megoldásokat fejlesztünk, és folyamatainkat ügyfeleink igényeihez igazítjuk. Minden ügyfelünknek dedikált tanácsadó kolléga biztosít cégre szabott támogatást és szakértelmet ezzel is segítve az ügyféligények teljesebb megismerését. Tökéletességre törekszünk mindenben, amit csinálunk.
– A Lyreco „gondviselő vállalat” filozófiája az ügyfélközpontú megközelítést helyezi előtérbe. Hogyan jelenik meg ez a mindennapi gyakorlatban és az ügyfelekkel való kapcsolattartásban?
– A „gondoskodó” filozófiánk mélyen beágyazódott a kultúránkba és a működésünkbe. Ez azt jelenti, hogy valóban törődünk ügyfeleinkkel, és arra törekszünk, hogy elébe menjünk az igényeknek. Meghallgatjuk az ügyfeleinket, testreszabott megoldásokat nyújtunk, és biztosítjuk a zökkenőmentes szállítást és a támogatást. Az ügyfélszolgálat nem egy chatbot, hanem valódi emberek állnak mögötte – a key account managereink, illetve az ügyfélszolgálati munkatársaink.
– Milyen előnyöket kínál a Lyreco a partnereknek a széles körű termékkínálat, költségcsökkentés és átfogó munkahelyi megoldások terén?
– Több mint 10 000 tételt tartunk készleten, és ennél is szélesebb a rendelésre elérhető termékek listája. Számos termékkategóriánk van, amelyekkel bármilyen munkahelyet, például irodát, raktárat, ipari központot vagy építkezést kiszolgálunk, az általános irodai termékektől a számítástechnikai eszközök és kiegészítőkön át a vendéglátásig, valamint higiéniai és munkavédelmi megoldásokig.
– Hogyan segíti a Lyreco a vállalatokat a beszerzési folyamatok optimalizálásában, és költségeik csökkentésében one-stop shop megoldásaival?
– Egyablakos megoldásainkat úgy terveztük, hogy optimalizálják ügyfeleink beszerzési folyamatait. Azáltal, hogy a beszerzési igényeiket a Lyreco-nál egyesítik, a vállalkozások élvezhetik a megrendelések egyszerűsítésének, az adminisztratív terhek csökkentésének és a költségellenőrzés javításának előnyeit. Ezenkívül fejlett digitális eszközeink és platformjaink valós idejű betekintést és elemzéseket biztosítanak, segítve ügyfeleinket a megalapozott döntéshozatalban, valamint további költségmegtakarítási lehetőségek azonosításában.
– A fenntarthatóság iránti elkötelezettség a Lyreco egyik alappillére. Milyen iránymutató vállalati kezdeményezéseik vannak ezen a téren, és hogyan járulnak hozzá a fenntartható fejlődéshez?
– A fenntarthatóság három fő pillére a Lyreco-nál az emberek, a bolygó és a fejlődés. Ezek megfelelnek az ESG alapelveinek. Büszkék vagyunk arra, hogy fenntartható és újrahasznosított irodaszereket kínálunk, lehetővé téve ügyfeleink számára, hogy környezettudatos döntéseket hozzanak. 2023-ban 72/100-as pontszámmal elnyertük az EcoVadis GOLD fenntarthatósági kitüntetést, így szektorunk vállalatai között a legkiválóbb 5%-ba kerültünk. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Rovarok az étrendünkben: a fenntarthatóság új dimenziója
A rovarok, mint élelmiszer, világszerte egyre nagyobb figyelmet kapnak. Sütve,…
Tovább olvasom >Az Alfa Group gyorsítaná az ingatlanok zöld átállását Magyarországon
Jelentősen fel kell gyorsítani a hazai ingatlanpiac ESG követelményeknek való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >Használt eszközök új élete — hozzájárulásunk a körforgásos gazdasághoz
Fenntarthatóság és hatékonyság az INTERGAVEL-lel A mai gazdasági környezetben egy…
Tovább olvasom >