Mikulas Herskovic: „Az ügyfélszolgálat a Lyreco szíve és lelke”
A következő interjúban Mikulas Herskovic, a Lyreco Közép-európai régiójának ügyvezető igazgatója mutatja be, miként támogatja a Lyreco a vállalatokat „One-stop shop” megoldásaival a hatékonyság és fenntarthatóság terén, valamint hogyan valósul meg a „A Great Working Day. Delivered.” mottó a mindennapokban.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
– A Lyreco „One-stop shop” megoldása mit jelent, és milyen előnyöket nyújt a partnereiknek?
– Azt jelenti, hogy partnereink az irodai, technológiai és munkahelyi eszközöket egyetlen, megbízható forráson keresztül szerezhetik be. A modell jelentősen csökkenti a rendelési, számlázási és adminisztrációs költségeket. A vállalatok a webshopon mindent megtalálnak, amire egy munkahelynek szüksége lehet az általános irodaszerektől a számítástechnikai eszközökön át a higiéniai és munkavédelmi, valamint a vendéglátási termékekig. A jelmondatunk: „Egy beszállító minden munkahelyi megoldáshoz”.
– Az „A Great Working Day. Delivered.” szlogen egy átfogó és ambiciózus küldetést tükröz. Mit jelent pontosan a mindennapi gyakorlatban?
– A Lyreco négy fő érték mentén működik, amelyek szorosan kapcsolódnak küldetéséhez és szlogenjéhez. Ezek a a kiválóság, a tisztelet, az agilitás és a szenvedély. A kiválóságra törekvésünk biztosítja, hogy minden ügyfélélmény magas színvonalú és zökkenőmentes legyen. A tisztelet garantálja az etikus és átlátható működést, ami hosszú távú bizalmat épít. Az agilitás és a szenvedély kreativitást és innovációt hoz, lehetővé téve az egyedi ügyféligények gyors és eredményes kielégítését. Környezettudatos törekvéseink pedig lehetővé teszik, hogy ügyfeleink minimalizálják ökológiai lábnyomukat, elősegítve a fenntartható jövőt.
Az ügyfélszolgálat a Lyreco szíve és lelke, amely megoldáskereső megközelítéssel reagál az ügyfelek igényeire, biztosítva a gyors, rugalmas és megbízható támogatást. Minden válasz mögött valós szakértők állnak, akik folyamatos kapcsolatot tartanak az ügyfelekkel. Az innováció révén a Lyreco folyamatosan fejleszti megoldásait, hogy elősegítse a munkahelyek mindennapi munkáját és növelje produktivitásukat.
– Milyen konkrét kezdeményezésekkel járulnak hozzá, hogy ügyfeleik a legmagasabb környezetvédelmi követelményeknek megfelelő termékeket kapják?
– Elkötelezettségünk a fenntarthatóság minden tevékenységére kihat. Vállalatunk célja, hogy 2030-ra jelentősen csökkentse szén-dioxid-kibocsátását, javítsa energiahatékonyságát, és minimalizálja a hulladéktermelést, például újrahasznosítási és komposztálási rendszerek kiépítésével. Szoros együttműködésben dolgozunk a beszállítóinkkal, hogy olyan termékeket kínáljunk, amelyek megfelelnek a legszigorúbb környezetvédelmi szabványoknak. A fenntarthatósági teljesítményről rendszeres tájékoztatást nyújtunk ügyfeleinknek, és folyamatosan képezzük őket a fenntartható termékek előnyeiről. Kiemelt célunk, hogy 2026-ra 90%-ban zöld termékekből álljon a termékkínálatunk, ezzel támogatva a fenntartható fejlődést, és hogy úttörőként járuljunk hozzá a munkahely és az irodaellátás megreformálásához.
– A munkahelyi megoldások széles skáláját kínálják, beleértve a személyre szabott tanácsadást és szolgáltatásokat is. Hogyan segítik ezek a különböző méretű vállalkozásokat a munkahelyi hatékonyság és jólét növelésében?
– A Lyreco szakértő csapatai az alábbi kulcsfontosságú területen nyújtanak tanácsadást a vállalkozásoknak: ergonómia, irodai wellbeing, catering, higiénia és a kávészünetek menedzsmentje. A termék-szortiment minden vállalatmérethez igazodik. A kisvállalkozások a személyre szabott tanácsadást, a működési folyamatok optimalizálását és a költségcsökkentést helyezik előtérbe. A középvállalkozások számára testreszabott szolgáltatáscsomagokat ajánlunk, amelyek lefedik a munkahelyi igényeket, és zöld termékekkel segítik a fenntarthatósági célok elérését. Multinacionális cégeknél pedig globális szinten egységes szolgáltatást biztosítunk, helyi szakértelemmel kiegészítve. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >Használt eszközök új élete — hozzájárulásunk a körforgásos gazdasághoz
Fenntarthatóság és hatékonyság az INTERGAVEL-lel A mai gazdasági környezetben egy…
Tovább olvasom >