Miért tartotta fontosnak cégük, hogy az elsők között írja alá az AIM chartáját?
Jack Castelein, a Friesland Hungária Zrt. vezérigazgatója:– A Friesland Foods cégcsoport elkötelezett amellett, hogy tevékenyen hozzájáruljon a fogyasztók életminőségének javításához. Ezért újabb és újabb innovatív és egészséges termékeket dobunk piacra, ezáltal is biztosítva a lehetőséget fogyasztóink számára, hogy kiegyensúlyozott, egészséges életet éljenek. És ezt nem csak az aktuális fogyasztói trendek miatt tesszük így, de mélyebb meggyőződésünk, társadalmi felelősségvállalásunk is erre hajt minket.
Molitórisz Károly, az Univer Product Zrt. vezérigazgatója:
– A charta aláírásával uniós szinten is nyilvánvalóvá tettük mély elkötelezettségünket az egészséges életmód, az egészséges élelmiszerek mellett. Elsőrendű törekvésünk a kiváló minőségű, gyakran funkcionális jellegű termékek kifejlesztése, a táplálkozástudomány legújabb eredményeinek felhasználásával. Idén 2,7 milliárd forintos beruházással új üzemet létesítünk, itt a fogyasztói elvárásoknak maradéktalanul megfelelő technológiával fogjuk gyártani a piac élvonalába tartozó, és külföldön is nagy becsben tartott márkáinkat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >