Miért érdemes gyártóként és nagykereskedőként is nevezni az év honlapja díjra?
Idén is megrendezésre kerül az év honlapja díjért folyó verseny, mely során rengeteg vállalkozás mutathatja meg a nagyközönség előtt, milyen az online kommunikációs stratégiája, és hogyan teszi élvezetessé a célcsoportja számára az oldalán való tájékozódást, vásárlást.
Külön kategóriát hoztak létre a kereskedők – e-kereskedelem és kereskedelem néven –, valamint gyártók számára B2B és márkasite megnevezéssel.
Gyártóknak külön ajánljuk a versenyen való részvételt, hogy a nyugat-európai tendenciákat követve egyre inkább elkezdjenek közvetlenül kommunikálni a célközönségükkel.
Október 15-éig lehet benevezni a versenyre a www.azevhonlapja.hu oldalon. //
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >