Miért érdemes gyártóként és nagykereskedőként is nevezni az év honlapja díjra?
Idén is megrendezésre kerül az év honlapja díjért folyó verseny, mely során rengeteg vállalkozás mutathatja meg a nagyközönség előtt, milyen az online kommunikációs stratégiája, és hogyan teszi élvezetessé a célcsoportja számára az oldalán való tájékozódást, vásárlást.
Külön kategóriát hoztak létre a kereskedők – e-kereskedelem és kereskedelem néven –, valamint gyártók számára B2B és márkasite megnevezéssel.
Gyártóknak külön ajánljuk a versenyen való részvételt, hogy a nyugat-európai tendenciákat követve egyre inkább elkezdjenek közvetlenül kommunikálni a célközönségükkel.
Október 15-éig lehet benevezni a versenyre a www.azevhonlapja.hu oldalon. //
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >