Miénk a hulladék, miénk a felelősség
A londoni Regent Streeten áll a világ első pazarlásmentes divatüzlete. A Bottletop teljes belső kialakítását PET-palackokból, használt autógumikból és alumíniumdobozokból fejlesztették. A 3D nyomtatóval gyártott enteriőrhöz 60 000 flakonból készült műanyag szálat használtak, a padlót 75 újrahasznosított autógumiból nyomtatták, a mennyezet pedig 3500 újrahasznosított alumínium üdítősdobozból készült.
Az „etikus luxus” filozófiáját valló üzlet az általa kínált termékek esetében is kiemelt figyelmet fordít a környezettudatosságra és etikus üzletpolitikára. A szokatlan és előremutató kezdeményezéssel kapcsolatban a cég társalapítója, Oliver Wayman a Forbes magazinnak úgy nyilatkozott, szeretnék ráirányítani a figyelmet arra, hogy a legújabb technológiai innovációk, mint a robottechnológia és a 3D nyomtatás, a környezetvédelem érdekében is sikerrel alkalmazható fejlesztések. //
Kapcsolódó cikkeink
Van egy szkepszis a fenntarthatóság terén
A Capgemini Kutatóintézet 2024-es felmérése szerint a vállalatok fenntarthatóság terén…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >A fenntarthatósági-környezeti elvárásokat értékelik legtöbbre a fiatalok
A fenntarthatóságot és a környezeti értékek védelmét várják el a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >