Michael Jackson előtt tiszteleg a Pepsi
Hamarosan a pop királyának képével díszített kólásdobozok jelennek meg az üzletek a polcain. A Pepsi így tiszteleg Michael Jackson előtt, és így ünnepli egyik legsikeresebb lemezének, a Bad című korong megjelenésének 25. évfordulóját.
Nem először reklámoz kólát a pop koronázatlan királya. Az együttműködés még 1984-ben kezdődött, a reklámfilm forgatása pedig felejthetetlen élmény volt Jackson számára: egy pirotechnikai eszköz ugyanis meghibásodott a munkálatok közben, tűz keletkezett, melynek Jackson haja is áldozatul esett. A sztárt másodfokú égési sérülésekkel kezelték, és mint a Rolling Stone Magazin írja, soha sem épült fel teljesen.
Most mégis ismét a cég termékét reklámozza, még holtában is. A Pepsi ugyanis úgy érzi, eljött az idő, hogy a lemezre és az első közös munkájukra is emlékeztesse a fogyasztókat.
Elképzelésük szerint 1 milliárd kólásdobozzal a sztár Bad című korongjának 25. évfordulójáról emlékeznek meg, melyek a világ minden részén megjelennek majd a cég Live for Now nevű kampányának keretén belül. A Jackson-rajongóknak a Bad korongon található dalok új mixeivel, valamint egy limitált kiadású, 0,47-es, a táncoló szupersztár képével díszített kólásdobozzal kedveskednek. (Népszabadság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >