Michael Jackson előtt tiszteleg a Pepsi
Hamarosan a pop királyának képével díszített kólásdobozok jelennek meg az üzletek a polcain. A Pepsi így tiszteleg Michael Jackson előtt, és így ünnepli egyik legsikeresebb lemezének, a Bad című korong megjelenésének 25. évfordulóját.
Nem először reklámoz kólát a pop koronázatlan királya. Az együttműködés még 1984-ben kezdődött, a reklámfilm forgatása pedig felejthetetlen élmény volt Jackson számára: egy pirotechnikai eszköz ugyanis meghibásodott a munkálatok közben, tűz keletkezett, melynek Jackson haja is áldozatul esett. A sztárt másodfokú égési sérülésekkel kezelték, és mint a Rolling Stone Magazin írja, soha sem épült fel teljesen.
Most mégis ismét a cég termékét reklámozza, még holtában is. A Pepsi ugyanis úgy érzi, eljött az idő, hogy a lemezre és az első közös munkájukra is emlékeztesse a fogyasztókat.
Elképzelésük szerint 1 milliárd kólásdobozzal a sztár Bad című korongjának 25. évfordulójáról emlékeznek meg, melyek a világ minden részén megjelennek majd a cég Live for Now nevű kampányának keretén belül. A Jackson-rajongóknak a Bad korongon található dalok új mixeivel, valamint egy limitált kiadású, 0,47-es, a táncoló szupersztár képével díszített kólásdobozzal kedveskednek. (Népszabadság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >