Michael Jackson előtt tiszteleg a Pepsi
Hamarosan a pop királyának képével díszített kólásdobozok jelennek meg az üzletek a polcain. A Pepsi így tiszteleg Michael Jackson előtt, és így ünnepli egyik legsikeresebb lemezének, a Bad című korong megjelenésének 25. évfordulóját.
Nem először reklámoz kólát a pop koronázatlan királya. Az együttműködés még 1984-ben kezdődött, a reklámfilm forgatása pedig felejthetetlen élmény volt Jackson számára: egy pirotechnikai eszköz ugyanis meghibásodott a munkálatok közben, tűz keletkezett, melynek Jackson haja is áldozatul esett. A sztárt másodfokú égési sérülésekkel kezelték, és mint a Rolling Stone Magazin írja, soha sem épült fel teljesen.
Most mégis ismét a cég termékét reklámozza, még holtában is. A Pepsi ugyanis úgy érzi, eljött az idő, hogy a lemezre és az első közös munkájukra is emlékeztesse a fogyasztókat.
Elképzelésük szerint 1 milliárd kólásdobozzal a sztár Bad című korongjának 25. évfordulójáról emlékeznek meg, melyek a világ minden részén megjelennek majd a cég Live for Now nevű kampányának keretén belül. A Jackson-rajongóknak a Bad korongon található dalok új mixeivel, valamint egy limitált kiadású, 0,47-es, a táncoló szupersztár képével díszített kólásdobozzal kedveskednek. (Népszabadság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >