Michael Jackson előtt tiszteleg a Pepsi
Hamarosan a pop királyának képével díszített kólásdobozok jelennek meg az üzletek a polcain. A Pepsi így tiszteleg Michael Jackson előtt, és így ünnepli egyik legsikeresebb lemezének, a Bad című korong megjelenésének 25. évfordulóját.
Nem először reklámoz kólát a pop koronázatlan királya. Az együttműködés még 1984-ben kezdődött, a reklámfilm forgatása pedig felejthetetlen élmény volt Jackson számára: egy pirotechnikai eszköz ugyanis meghibásodott a munkálatok közben, tűz keletkezett, melynek Jackson haja is áldozatul esett. A sztárt másodfokú égési sérülésekkel kezelték, és mint a Rolling Stone Magazin írja, soha sem épült fel teljesen.
Most mégis ismét a cég termékét reklámozza, még holtában is. A Pepsi ugyanis úgy érzi, eljött az idő, hogy a lemezre és az első közös munkájukra is emlékeztesse a fogyasztókat.
Elképzelésük szerint 1 milliárd kólásdobozzal a sztár Bad című korongjának 25. évfordulójáról emlékeznek meg, melyek a világ minden részén megjelennek majd a cég Live for Now nevű kampányának keretén belül. A Jackson-rajongóknak a Bad korongon található dalok új mixeivel, valamint egy limitált kiadású, 0,47-es, a táncoló szupersztár képével díszített kólásdobozzal kedveskednek. (Népszabadság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >